فروش عنوان تحسین‌ شده‌ی NieR: Automata که توسط استودیوی Platinum Games و به کارگردانی “یوکو تارو”(Yoko Taro) ساخته و توسط Square Enix منتشر شده است، در شبکه‌ی استیم، از 500,000 نسخه گذشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، طبق داده‌های منتشر شده در وب‌سایت SteamSpy، هم‌اکنون 511,885 نفر NieR: Automata را در استیم خریداری و از این تعداد 114,480 نفر بازی را در 2 هفته‌ی اخیر تجربه کرده‌اند. همچنین طبق آمار موجود در این وب‌سایت، روز گذشته این عنوان به طور همزمان حداکثر 2181 بازیکن داشت و 50 ویدئوی جدید از آن در Youtube آپلود شد.

عنوان NieR: Automata در فوریه‌ی 2017 در ژاپن برای کنسول PS4 و در اوایل مارس برای همان کنسول در غرب عرضه شد. نسخه‌ی PC بازی با کمی تاخیر و در 17 مارس (27 اسفند) عرضه شد که یعنی فقط حدود 4 ماه طول کشید تا فروش بازی در شبکه‌ی استیم به 500000 نسخه برسد. همچنین می‌دانیم که تا 29 مه (8 خرداد) 1.5 میلیون نسخه از بازی به فروشگاه‌ها ارسال شده بود و این مقدار می‌تواند تا به امروز به 2 میلیون یا حتی بیش‌تر نیز رسیده باشد.

عنوان NieR: Automata هم‌اکنون بر روی PC و PS4 در دسترس است. این عنوان از وب‌سایت پردیس‌گیم نمره‌ی 9.5 را دریافت کرد و منتقد بازی، آن را عنوانی “فوق‌زیبا، سرشار از معانی غنی و عمق نسبتا زیاد” و “یکی از تجارب ناب و کم‌یاب نسل 8” دانست. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی در پردیس‌گیم را به قلم «علی رجبی» در اینجا مطالعه کنید. همچنین همان‌طور که در پردیس‌گیم گزارش داده شد، سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که امکان ساخت دنباله‌ی آن نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *