دیگر زمان زیادی تا عرضه نینتندو سوییچ، کنسول جدید نینتندو، باقی نمانده است و این محصول فردا ۱۳ اسفند روانه بازار خواهد شد. حال موسسه سوپردیتا، پیش‌بینی کرده که این محصول تا پایان سال ۲۰۱۷ پنج میلیون دستگاه فروش خواهد داشت. این موسسه در این مورد گفت:

انتظار ما این است که سوییچ فروشی کُند ولی با ثبات داشته باشد. نینتندو کنسول‌های قبلی خود را در این مقطع از سال عرضه نمی‌کرد و آن‌ها را دیرتر روانه بازار می‌کرد. از این رو انتظار داریم که سوییچ در ابتدا فقط مورد توجه طرفداران پر و پا قرص نینتندو قرار بگیرد و پس از آن دیگر گیمر‌ها نیز کم کم سمت این کنسول خواهند آمد.

بزرگ‌ترین چالش نینتندو سوییچ متقاعد کردن گیمر‌ها برای خریدن آن به عنوان یک کنسول دوم است؛ چرا که اکثر گیمر‌ها تا به امروز یکی از کنسول‌های پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان را خریداری کرده‌اند.

سوپردیتا همچنین دلیل فروش احتمالا کُند سوییچ در ابتدای عرضه را قیمت بالا و ضعف در بازی‌های هنگام عرضه می‌داند:

۳۰۰ دلار برای کنسولی که در جعبه آن هیچ بازی‌ای هم قرار داده نشده، کمی گران به نظر می‌رسد. این قیمت در حالی برای سوییچ تعیین شده که کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در حال حاضر تخفیف خوبی خورده‌اند و در جعبه آن‌ها بازی‌های رایگان نیز به خریداران اهدا می‌شود.

موسسه سوپردیتا در حالی فروش سوییچ را به این صورت پیش‌بینی کرده که خود نینتندو هنوز انتظاراتش از فروش این کنسول را اعلام نکرده است. این کمپانی فقط اعلام کرده که دو میلیون دستگاه از این کنسول را در ماه مارس عرضه خواهد کرد.

Zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *