خانه ورزش اخبار ورزش فریبا: امیدوارم با حمایت هواداران نایب قهرمان شویم

فریبا: امیدوارم با حمایت هواداران نایب قهرمان شویم

0

به نقل از تسنیم، بهتاش فریبا در مورد آخرین وضعیت استقلال اظهار داشت: تیم ما وضعیت خوبی دارد. برای بازی با سپاهان آماده هستیم و امیدوارم ۷۰ تا ۸۰ هزار استقلالی به ورزشگاه بیایند و با حمایت آنها به مقام نایب قهرمانی برسیم. کسب مقام دومی می‌تواند خیال ما را بابت گرفتن سهمیه مستقیم آسیا راحت کند.

وی با اشاره به رقابت استقلال و تراکتورسازی برای کسب مقام دومی جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: این رقابت در هفته‌های اخیر فشرده بود و چند بار جای دو تیم در جدول تغییر کرد. خوشبختانه الان تیم ما بالاتر از تراکتورسازی قرار دارد و سرنوشت نایب قهرمانی دست خودمان است.

فریبا با تمجید از سپاهان خاطرنشان کرد: آنها در بازی‌های اخیر شرایط خوبی داشتند و تغییرات فنی در سپاهان باعث شد این تیم نتایج خوبی بگیرد. آنها در فاز تهاجمی تیم خوبی هستند، ولی نقاط ضعفی هم دارند که طبیعتاً روی آنها کار خواهیم کرد.

مدیر فنی استقلال در پاسخ به پرسشی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان برای فصل آینده و تغییراتی که قرار است ایجاد شود، گفت: باشگاه اقدامات لازم را در این زمینه شروع کرده است. ما امسال تیم خوبی داشتیم و برای فصل آینده تغییرات زیادی را ایجاد نخواهیم کرد.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *