خانه ورزش اخبار ورزش دو فریم از پاس‌های استثنایی قدوس

دو فریم از پاس‌های استثنایی قدوس

0

دو فریم از پاس‌های استثنایی قدوس

دورگه ۲۴ ساله ایرانی سوئدی سومین بازی ملی‌اش را هم برای ایران برگزار کرد. قدوس در بازی مقابل ونزوئلا هم از زمان ورودش به زمین، مرد اول خط حمله کی‌روش بود. سامان قدوس در این مسابقه هم مانند بازی قبل، با پاسی طلایی، زمینه‌ساز گل ایران شد. با این تفاوت که در بازی با پاناما بعد از آن پاس استثنایی، توپ را از کریم انصاری‌فرد گرفت و خودش به حریف گل زد. ولی امشب پاسی تماشایی برای وحید امیری فرستاد که این بازیکن پاسِ گل جهانبخش را بدهد. در دو بازی اخیر، دو پاس طلایی از سامان قدوس داده شد. پاس‌هایی که لایه‌های دفاعی حریف را به می‌ریزد.

پاس منجر به گل مقابل ونزوئلا

تنها گلی که امشب تیم ملی مقابل ونزوئلا به ثمر رساند، روی پاس وحید امیری و ضربه نهایی علیرضا جهانبخش بود. در این گل از مهم‌ترین کسی که اسمی نیاورده شد، سامان قدوس بود. بازیکنی که با پاس استثنایی قبل از گل، وحید امیری را در شرایطی قرار داد که دروازه‌بان حریف به جلو بیاید و او هم با یک پاس، جهانبخش را مقابل دروازه خالی قرار دهد.

گل ملی سامان قدوس

پاس گل سامان قدوس

پاس منجر به گلی که به پاناما زد

سامان با پاسی نمایشی و پشت پا، توپ را به کریم انصاری‌فرد رساند. کریم هم پاسخ یک‌‌دوی قدوس را داد تا سامان قدوس اولین گل ملی‌اش را به ثمر برساند. اما مهم‌تر از گل، پاسی بود که به انصاری‌فرد زد.

پاس گل ملی سامان قدوس

پاس گل ملی سامان قدوس

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *