فصل‌ های بعدی سریال The Witcher نیز از داستان بازی مجزا خواهد بود

نتفلیکس (Netflix) با اعلام خبر ساخت سریال The Witcher، بحث‌های زیادی را میان گیمرها به‌راه انداخت. مجموعه The Witcher محبوبیت بالایی دارد و با اینکه عوامل سریال ویچر اعلام کرده‌اند که این سریال هیچ ارتباطی با بازی‌های آن ندارد، اما مخاطبان مدام در حال مقایسه سریال و بازی ویچر هستند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، لورن اشمیت هیسریش، شورانر سریال ویچر، در جریان رویداد کامیک کان سن دیگو، در مورد آینده سریال ویچر صحبت کرده است. وی در طول صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که اگر این سریال برای فصل‌های بعد تایید شود، سعی نخواهد کرد که داستان آن را به مجموعه بازی‌های The Witcher نزدیک کند. وی دراین‌باره افزود:

در مورد آینده این سریال باید بگوییم که ما برای نگارش داستان ویچر از بازی آن الهام نمی‌گیریم. من فقط می‌توانم به‌صورت همزمان روی یک فصل کار کنم و برای فصل اول سریال بسیار هیجان‌زده هستم. فکر کردن به فصل‌های بعدی، ذهن من را به‌خود درگیر می‌‌کند. اگر شخصی به من بگوید که در فصل هفتم چه اتفاقی می‌افتد، می‌گویم که فکرهایی برای آن وجود دارد؛ در زمان مناسب متوجه خواهید شد.

سریال ویچر برگرفته از سری کتاب‌های ویچر است و هیچ ارتباطی با داستان سه‌گانه The Witcher ندارد. از دیگر اخبار حول سریال The Witcher هم می‌توان به اولین تریلر آن اشاره کرد. در این تریلر بخشی از جادوها و هیولاهای داخل سریال را مشاهده می‌کنیم.

تانی کال

برگرفته از Dualshockers

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *