با بررسی حرف‌های «نیکولای کستر والدو» (Nikolaj Coster-Waldau) یکی از ستارگان سریال Game of Thrones فصل آخر این سریال ممکن است در سال 2018 پخش شود.

کار ساخت سریال Game of Thrones نیاز به وقت زیادی دارد، به همین دلیل زمانی که ما در حال دیدن یک فصل از این سریال هستیم، بازیگران آن در حال کار بر روی فصل بعدی هستند. با آنکه این موضوع برای 6 قسمت آخر این سریال صدق نمی‌کند، اما به گفته یکی از ستارگان Game of Thrones، آن‌ها باید برای فصل آخر آماده شوند که این می‌تواند به معنی پخش سریال در سال 2018 باشد.

نیکولای کستر والدو، بازیگر نقش جیمی لنیستر، در مصاحبه‌ای بیان کرد که از چند هفته دیگر فیلمنامه فصل 8 سریال Game of Thrones به دستشان می‌رسد و به احتمال زیاد در ماه اکتبر به کار بر روی این سریال باز می‌گردد. پس به نظر می‌رسد که جیمی لنیستر در دو قسمت بعدی فصل هفتم کشته نمی‌شود.

فیلمنامه یک ماه قبل از شروع فیلم‌برداری به دستمان می‌رسد و بعد ما خبردار می‌شویم از اتفاقات آن فصل، اما من هنوز از اتفاقات فصل بعد خبری ندارم. ما از اکتبر به کار باز می‌گردیم پس حتما چند هفته دیگر فیلمنامه به دستم می‌رسد و خبردار می‌شوم و باید بگویم که بسیار کنجکاو هستم نسبت به اتفاقاتی که قرار است در فصل آخر رخ بدهد.

کار ساخت هر فصل از سریال Game of Thrones تقریبا یک سال زمان می‌برد. پس ممکن است فصل هشتم این سریال در پاییز سال 2018 پخش شود، اما شبکه HBO هنوز تاریخ پخش این فصل را مشخص نکرده و ممکن است تا سال 2019 تاخیر بخورد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *