فصل جدید سریال‌های Witcher و You در سه ماه چهارم سال 2021 پخش خواهند شد

سریال‌های «ویچر» (The Witcher) و «تو» (You)، دو عنوان درام پربیننده‌ی نت‌فلیکس که تحت تأثیر کووید-۱۹ با تأخیرهای طولانی مواجه شده‌اند تا پایان سال ۲۰۲۱ پخش خواهند شد.

«تد ساراندوس» مدیر عامل نت‌فلیکس سه‌شنبه این هفته در کنفرانس ویدیویی سرمایه‌گذاران، گزارش مالی سه ماه‌ی اول کمپانی را فاش کرد و گفت فصل جدید «ویچر» و «تو» در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ روی ایر خواهند رفت و آماده‌ی نمایش خواهند بود.

این دو سریال به فصل چهارم «کبرا کای» (Cobra Kai) می‌پیوندند که یکی دیگر عناوین بسیار پربیننده‌ی نت‌فلیکس است. فیلم‌های بلند «وضعیت قرمز» (Red Notice) با بازی «گل گدوت»، «رایان رینولدز» و «دووین جانسون» و «فرار از اسپایدرهد» (Escape From Spiderhead) دیگر عناوینی خواهند بود که تا پایان سال ۲۰۲۱ آماده‌ی پخش خواهند شد.

فیلمبرداری فصل دوم «ویچر» ماه گذشته به پایان رسیده است. تولید این فصل بیش از یک سال از سازندگان وقت گرفت و یکی از اولین پروژه‌هایی بود که با شروع پاندمی در بریتانیا به حالت تعلیق درآمد. فیلمبرداری فصل دوم از فوریه سال ۲۰۲۰ و درست پیش از شیوع ویروس کرونا آغاز شد. تأخیرهای طولانی سبب جدایی بعضی از بازیگران نیز شد. آگست سال ۲۰۲۰ تولید دوباره از سر گرفته شد تا ماه نوامبر که پروژه به دلیل ابتلای عوامل به کووید-۱۹ با مشکلاتی برخورد کرد.

در این درام فانتزی «هنری کویل» نقش «گرالت ریویا» را بازی می‌کند، یک شکارچی هیولای تک‌رو که در پی یافتن جایگاه خود در دنیایی است که انسان‌ها و موجودات افسانه‌ای در آن همزیستی می‌کنند. «لورن اس. هیسریش» شورانر این سریال در فصل اول و دوم بوده است.

سریال «تو» ژانویه سال ۲۰۲۰ سفارش ساخت فصل سوم را دریافت کرد. فیلمبرداری فصل سوم این سریال با بازی «پن بجلی» و «ویکتوریا پدرتی» در ماه دسامبر آغاز شد.

در نامه‌ی نت‌فلیکس به سهام‌داران آمده است که این کمپانی در سال ۲۰۲۱ نیز مانند سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۱۷ میلیارد دلار بر روی تولید محتوا سرمایه‌گذاری می‌کند. در سال ۲۰۱۹ این شبکه بیش از ۱۵ میلیارد دلار برای تولید محتوا هزینه کرد و این بودجه را در سال ۲۰۲۰ به حدود ۱۵ میلیارد دلار رساند. کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که این رقم در سال ۲۰۲۶ ممکن است تا ۲۶ میلیون دلار افزایش پیدا کند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *