فصل دوم سریال پربیننده Lost In Space ساخته می‌شود

گم‌گشتگی خانواده رابینسون در فضا ادامه می‌یابد. سریال علمی-تخیلی «گمشده در فضا» (Lost In Space) یک ماه پس از آغاز پخش فصل اول برای فصل دوم تمدید شد.

سفارش تولید فصل دوم به دنبال استقبال بینندگان از سریال صورت می‌گیرد. طبق آمار و ارقام شرکت نیلسن، «گمشده در فضا» در اولین روز انتشارش در سرویس نت‌فلیکس 3.16 میلیون بیننده پیدا کرد و به پس از سریال «اتفاقات عجیب» و فیلم «درخشان» با بازی «ویل اسمیت»، سومین سریال پربیننده نت‌فلیکس در روز اول انتشار در سال جاری نام گرفت.

«گمشده در فضا» محصول استودیوی لجندری است و بازیگرانی چون «توبی استیونز»، «مالی پارکر»، «مکسول جنکینز»، «مینا ساندوال»، «تیلور راسل»، «ایگناسیو سریچیو» و «پارکر پوزی» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. این سریال بازسازی سریالی به همین نام است که در دهه 1960 میلادی به نویسندگی «اروین آلن» پخش شد و داستان آن در 30 سال آینده روی می‌دهد، وقتی که زندگی در فضا دیگر یک تخیل نیست. سریال خانواده رابینسون را تصویر می‌کند، یکی از خانواده‌های منتخبی که به دنبال شروع یک زندگی تازه در دنیایی بهترند. آن‌ها در سرزمینی که چندین سال نوری با زادگاهشان فاصله دارد باید با خطرات محیط دست و پنجه نرم کنند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *