«برین فولر» (Bryan Fuller) توسعه‌دهنده سریال «خدایان آمریکایی» (American Gods) اعلام کرد که فصل دوم این سریال طولانی‌تر و هیجان‌انگیزتر خواهد بود. سریال American Gods که برگرفته از کتابی به همین نام از «نیل گیمن» (Neil Gaiman) است پخش خود را در تاریخ 30 آپریل 2017 برابر با 10 اردیبهشت 1396 در شبکه «استارز» (Starz) آغاز کرده بود و به‌ تازگی فصل اول آن به پایان رسیده است و طرفدران سریال از همین الآن کنجکاور فصل دوم آن هستند.

سریال American Gods هم طرفداران و هم منتقدان را وادار به تحسین کرد و این استقبال خوب باعث شد تا شبکه خیلی زود در ماه می فصل دوم آن را سفارش دهد. توسعه‌دهنده این سریال یعنی آقای برین فولر به‌ تازگی مصاحبه‌ای با وب‌سایت «The Wrap» انجام داده است و در این مصاحبه اشاره‌هایی به فصل دوم سریال داشت.

قسمت‌هایی از صحبت‌های برین فولر با وب‌سایت رپ:

 بخش عمده‌ای از فصل اول در مورد وضیعت ذهنی «شدو مون» (Shadow Monn) بوده است و اکنون که ذهنیت او به عنوان یک مومن فعال شده ما می‌توانیم انتظار کمی تغییر در شرح داستان را داشته باشیم. هرگاه هر نفر در معامله ایمان شرکت می‌کند و به آن متعهد می‌شود، وی چشم اندازهای خودش را به روش عظیمی تغییر می دهد، بنابراین داستانی که ما می‌خواهیم در آینده بازگو کنیم در مورد شخصیتی است که از اولین معیار عبور کرده، یعنی از غیر مومن به مومن تبدیل شدن. حالا که او ایمان آورده، چگونه او ایمان آورد؟ و چطور با همسرش و آقای چهارشنبه این باورها را تغییر می‌دهند؟ کافی است بگویم که شدو در فصل دوم بسیار بیشتر هیجان انگیز تر از فصل 1 خودش است.

فولر همچنین اضافه کرد که به دلیل نزدیک بودن بازیگران، طرفداران قرار است شخصیت‌های مختلفی را برای صحنه‌ها و داستان‌هایی که از کتاب جدا می شوند، ببینند. قسمت‌هایی از گفته‌های فولر در مورد داستان آینده لورا مون و بلقیس:

ما بازیگرانی را می بینیم که واقعا یکدیگر را دوست دارند و به ما نزدیک می شوند و می گویند: «لطفا، لطفا، لطفا راه‌هایی برای کنار آمدن با ما پیدا کنید. هر موقع که ما با هم هستیم یتید و امیلی (بازیگران نقش بلقیس و لورا) احساس داستان‌های بلقیس و لورا را دو برابر می‌کنند و ما مشتاق دیدن آن هستیم.

علاوه‌بر این فولر صحبت‌هایی در مورد پایان اصلی که فصل اول سریال American Gods  قرار بود داشته باشد انجام داد که پایانی متفاوت و با قسمتی بیش‌تر بود که به دلیل کمبود بودجه، فولر و دیگر سازندگان مجبور به تغییر شده بودند.

در اصل، یک قسمت دیگر هم بود و ما قصد داشتیم تمام راه را به خانه بر روی راک برویم. ما احساس کردیم که اگر بتوانیم فصل اول را زودتر به پایان برسانیم، ما می توانیم تاثیر بیشتری در ادامه این داستان داشته باشیم، و همچنین وجوه خودمان را برای ساخت چیزی که خودمان می‌خواستیم  را تقسیم کنیم.

با توجه به این اطلاعاتی که فولر در مورد فصل دوم سریال اعلام کرده است شاید این فصل بتواند استقبال خیلی بیشتری نسبت به فصل اول داشته باشد.

احتمالا فصل دوم این سریال در سال 2018 از شبگه استارز پخش شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *