فصل دوم Altered Carbon ساخته می‌شود

شش ماه پس از انتشار فصل اول «Altered Carbon» از نت‌فلیکس، سازندگان این سریال علمی-تخیلی برای تولید یک فصل هشت اپیزودی دیگر با شبکه به توافق رسیدند.

در فصل دوم سریال «انتونی مکی» (کاپیتان آمریکا، دیترویت) به جای نقش اصلی «تاکشی کواکس» بازی می‌کند، نقشی که در فصل اول برعهده «جوئل کینمان» بود. تغییر بازیگر نقش اول این سریال قابل پیش‌بینی بود. در دنیای این سریال که براساس رمان‌های علمی تخیلی «ریچارد کی. مورگان» ساخته شده، ماجراجویی‌های «تاکشی کواکس» به تصویر کشیده می‌شود که با جسم‌های مختلف به مکان و زمان‌های مختلف سفر می‌کند.

با توجه به ساختار کتاب‌های منبع الهام سریال که هر کدام در زمان و مکانی متفاوت روایت می‌شود، کینمان و اغلب بازیگران سریال با شبکه قراردادهای یک ساله به امضاء رسانده بودند. کینمان به زودی باید در سریال «هنا» شبکه آمازون بازی کند.

نت‌فلیکس تا این لحظه خبری مبنی بر بازگشت بازیگران فصل اول منتشر نکرده است. در زمان انتشار فصل اول سریال کالوگریدیس یکی از تهیه‌کنندگان اشاره کرده بود که «رایلین» خواهر شخصیت‌های «پو» و «کواکس» ممکن است در فصل‌های بعدی دیده شود.

داستان سریال در صدها سال بعد روایت می‌شود، وقتی که ذهن بشر به شکل دیجیتال درآمده و روح او می‌تواند به جسم دیگری منتقل شود.

مکی یکی از اعضای خانواده مارول است و در نقش «سم ویلسون» یا «شاهین» در «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان»، «اونجرز: عصر اولتران»، «مرد مورچه‌ای»، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و اخیراً «اونجرز: جنگ بی‌نهایت» بازی کرده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *