فصل دوم Mindhunter درباره قتل کودکان آتلانتا

اگر از هواداران David Fincher باشید احتمالا تا حالا تمام قسمت های سریال Mindhunter را تماشا کرده اید. اگر این سریال را ندیده باشید هم حتما درباره نقدهای مثبت آن چیزهایی شنیده اید. فصل اول این سریال جمعه هفته گذشته منتشر شد. این سریال داستان دو مامور اف بی آی به نام های Jonathan Groff و Holt McCallanyرا دنبال می‌کند که به سراغ قاتلین سریالی در زندان ها می‌روند و با آن ها مصاحبه می‌کنند تا متوجه شوند نحوه تفکر آن ها به چه شکلی است و راه دستگیری اینگونه افراد به چه شکل است.

این سریال از همین حالا برای فصل دوم تمدید شده است و باید بگویم اگر فصل اول سریال را ندیده اید باید بگویم که جای بسیار جالبی به پایان می‌رسد و سریال برای فصل بعدی‌اش کارهای زیادی دارد. با وجود اینکه تقریبا هیچ اطلاعاتی از فصل دوم این سریال وجود ندارد، Fincher در مصاحبه اخیر اشاره ای به موضوع فصل دوم داشت. وی در مصاحبه اش گفت حداقل یک پرونده خیلی معروف در فصل دوم حضور خواهد داشت. وی در مصاحبه اش گفت: “سال آینده قرار است به پرونده قتل های کودکان آتلانتا نگاه کنید، در نتیجه تعداد بسیار زیادی موسیقی آمریکایی-آفریقایی وجود خواهد داشت که اتفاق خوشایندی است. موسیقی سریال تکامل پیدا خواهد کرد. قصد ما این است که موسیقی سریال از موضوع آن پشتیبانی کند تا سریال هم طی فصول بعدی اش تکامل پیدا کند.”

فصل دوم Mindhunter درباره قتل کودکان آتلانتا

قتل کودکان آتلانتا بین سال های ۱۹۷۹ تا ۱۹۸۱ رخ داد که در آن حداقل ۲۸ کودک و بزرگسال آمریکایی-آفریقایی کشته شدند. قاتل این پرونده توسط مامور اف بی آی John E. Douglas که شخصیت Jonathan Groff است. هنوز مشخص نیست که در فصل دوم Mindhunter چه چیزهایی خواهیم دید و اگر Fincher به همان اندازه ای که در فصل اول درگیر بود، در فصل دوم هم درگیر باشد مطمئنا با سریال با کیفیتی مثل فصل اول رو به رو خواهیم بود. Fincher تقریبا نیمی از قسمت های فصل اول را کارگردانی کرد و مسئول اتاق نویسندگان هم بود. وی همچنین قرار است کارگردانی فیلم سینمایی World War Z 2 را انجام دهد که قرار است از سال آینده روند ساختش شروع شود. روند ساخت فصل دوم سریال Mindhunter با فیلم سینمایی World War Z 2 تداخل خواهد داشت پس احتمالا نقش Fincher در فصل دوم کمتر باشد.

تانی کال

آریافیلم

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *