فصل سوم سریال Daredevil در سال 2018 پخش می‌شود

اگرچه سریال «مدافعین» (The Defenders) در سال ۲۰۱۷ از طریق نت‌فلیکس عرضه شد، اما به نظر می‌رسد که سال ۲۰۱۸ سال سریال‌های ابرقهرمانی مارول در نت‌فلیکس باشد چرا که اکنون به لطف انتشار خبری در مورد فصل سوم «دردویل» (Daredevil) می‌دانیم که سریال هر چهار مدافع مارول در مقاطعی از سال جاری میلادی پخش می‌شود.

فصل دوم سریال‌های «جسیکا جونز» و «لوک کیج» در حال حاضر منتشر شده و از طریق نت‌فلیکس در دسترس قرار گرفته‌اند. فصل دوم «مشت آهنین» هم پاییز امسال از راه می‌رسد. بنابراین تنها معمای باقی مانده تاریخ انتشار فصل سوم «دردویل» بود و بسیاری از طرفداران سریال پیش‌بینی می‌کردند که قسمت‌های بعدی تا سال ۲۰۱۹ آماده نمایش نخواهند شد. اما «تد ساراندوس» مدیر عامل نت‌فلیکس به شایعات خاتمه داد و تأیید کرد که فصل جدید «دردویل» تا پایان سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود.

ساراندوس در مورد پخش سریال‌های محبوب سرویس در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ می‌گوید، «ما فصل جدید چند سریال را در نیمه دوم امسال منتشر می‌کنیم. از «اوزارک»، گرفته تا «مشت آهنین»، «دردویل»، «نارکوس»، فصل آخر «خانه پوشالی»، «Orange is the New Black» و فصل بعدی «Making a Murderer»»

با وجود اعلام رسمی مدیر عامل نت‌فلیکس، تاریخ دقیق عرضه فصل سوم «دردویل» مشخص نیست. اما فصل دوم «مشت آهنین» در تاریخ ۷ سپتامبر منتشر می‌شود، بنابراین انتظار می‌رود «دردویل» هم در ماه‌های نوامبر یا دسامبر بازگردد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *