فصل سوم سریال Killing Eve دو هفته زودتر پخش خواهد شد

بنابر اخبار سینما و تلویزیون؛ فصل سوم سریال تحسین شده‌ی Killing Eve با بازی ساندرا اوه و جودی کومر، زودتر از موعد در روز یکشنبه، ۱۲ آوریل (۲۶ فروردین) آغاز خواهد شد. این اتفاق به دنبال مواجه شدن شبکه‌ها و سرویس‌های استریمینگ با مشکلات برنامه‌ریزیِ ناشی از شیوع ویروس کرونا رخ داده است.

برای نمونه، شبکه AMC مجبور شد تولید دو سریال The Walking Dead و FEAR the Walking Dead را متوقف کند و نتیجه‌ی این اتفاق پدید آمدن جایی خالی در برنامه‌های زمانی شبکه AMC بود. سارا بارنت، مدیر شبکه‌ و استودیو‌های AMC درباره پخش زودتر از موعد فصل سوم سریال Killing Eve‌ به قرار زیر صحبت کرد.

می‌دانیم که این سریال تا چه اندازه محبوب است و می‌دانیم که مردم تا چه اندازه برای محتوای خوب اشتیاق دارند. این فصل از سریال Killing Eve صبغه روانشناختی عمیقی دارد و با حضور بازیگرانی مانند ساندرا اوه، جودی کومر و فیونا شاو، نتیجه‌ای فوق‌العاده به دست آمده است. واقعا نمی‌توانیم برای نمایش سریال به تماشاگران صبر کنیم.

فصل سوم سریال Killing Eve ادامه‌ی زندگی ویلانه‌له (با بازی کومر) به عنوان قاتلی فاقد شغل و ایو (با بازی اوه) که مامور سابق MI6 است را دنبال می‌کند. در داستان سریال همه‌چیز خوب به نظر می‌رسد تا اینکه یک مرگ شوکه‌کننده و شخصی آن‌ها را مجددا در موقعیت تقابل قرار می‌دهد. این تقابل برای هرکدام منجر به از دست دادن دوستان، خانواده، وفاداری و شاید هم بخشی از روح آن‌ها خواهد شد.

سریال Killing Eve همچنین با بازی فیونا شاو، کیم بودنیا، سین دلانی و اوون مک‌دونل ساخته شده و همچنین نام‌هایی چون دام هریت والتر، دنی اسپانی، جما ولن، کملی کوتین، استیو پمبرتسون، راج باجاج، تورلو کانوری، پدیا بژلاک و اویِنیا دودینا برای فصل سوم به سریال اضافه شده‌اند.

سوزان هیتکات که سابقه همکاری را در ساخت سریال Fear the Walking Dead دارد، برای فصل سوم سریال Killing Eve وظیفه شورانر را برعهده گرفته است. سریال Killing Eve که توسط فیبی والر-بریج ساخته و تهیه شده است، نام‌هایی چون سارا اوه، سالی وودوارد جنتل، لی موریس، جیانا مینگاچی، دمون توماس و جف میلووین را به عنوان تهیه کننده اجرایی دارد.

سریال Killing Eve‌ توسط کمپانی Sid Gentle Films Ltd برای بی‌بی‌سی‌ امریکا تهیه شده و وظیفه پخش آن برعهده شرکت Endeavor Content بوده است. این سریال براساس رمان‌های Codename Villanelle نوشته‌ی لوک جنینگز ساخته شده است.

تانی کال

برگرفته از Variety

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *