کمپانی‌های سازنده اصولا زمانی بر روی  اسپین‌آف‌ها و مجموعه‌های مکمل سرمایه‌گذاری می‌کنند که عناوین اصلی آنها به شهرت و موفقیت‌های عظیم دست‌یافته باشند. در مورد مجموعه‌ی Better Call Saul «زنگ بزن به سول» نیز پس از موفقیت‌های مجموعه‌ی Breaking Bad «قانون شکن»، دوسال پس از انتشار آخرین قسمت Breaking Bad توسط شبکه‌ی AMC منتشر‌شد. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

مجموعه‌ی درام زنگ بزن به سول از ابتدا با لحنی طنز‌آلود قرار نبود اثری شبیه به Breaking Bad باشد و همین نکته یکی از دلایل موفقیت این مجموعه‌ بود. «زنگ بزن به سول» با تمرکز بر‌روی ماجرا‌ی وکیل جنایی، (سول گودمن) که از ابتدای کار نه‌چندان موفق خود سعی بر مشهور‌شدن داشت، تا زمان آشنایی وی با تولید‌کننده بزرگ مواد مخدر، Gus Fring (گاس فرینگ) و تبدیل شدن او به یکی از عوامل زیرزمینی نیومکزیکو را بیان می‌کند.

با وجود انتشار دو فصل از این مجموعه، هنوز مشخص نیست چه کاراکتر‌هایی از مجموعه Breaking Bad قرار‌است در ماجرا دخیل‌باشند. با این وجود بر اساس گزارشات هالیوود ریپورتر، در فصل سوم این مجموعه طرفداران این سریال بالاخره چهره‌ی وکیل دغل باز و مضحک سول را، دقیقا مشابه آنچه در Breaking Bad دیده‌اند، دوباره خواهند‌دید.

با وجود رقابت‌های سول با برادرش که در آخرین قسمت‌های فصل دوم به اوج خود رسید، پیشبینی می‌شود در ادامه‌ی این مجموعه و با ورود کاراکتر‌های جدید به سرعت شاهد تغییر کاراکتر سول در ادامه‌ی ماجرا باشیم. همچنین بر اساس سخنان Bob Odenkirk (باب ادنکیرک)، ورود کاراکتر گاس فرینگ در سومین فصل این مجموعه، یک ماجرای جانبی در داستان سریال نخواهد‌بود و با ورود پر‌رنگ این کاراکتر، سیر داستانی سریال متحول خواهد‌شد. با این حال تا انتشار فصل جدید این مجموعه زمان زیادی باقی نمانده‌است و باید کمی تا بیشتر مشخص شدن ادامه‌ی ماجرای این مجموعه منتظر بمانیم.

اولین قسمت از فصل سوم مجموعه‌ی «زنگ بزن به سول» دهم آوریل (۲۱ فروردین ۱۳۹۶) از شبکه AMC پخش خواهد‌شد.

توسط علی جوان بخت

گیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *