فصل سوم Planet Earth در سال 2022 و فصل دوم Frozen Planet در سال 2021 پخش می‌شود

شبکه‌ی BBC آمریکا «سیاره‌ی یخ‌زده ۲» (Frozen Planet II) را در ادامه‌ی سریالی که در سال ۲۰۱۱-۱۲ ساخته شد برای نمایش در سال ۲۰۲۱ درنظر گرفت. این شبکه همچنین اعلام کرده است که فصل سوم «سیاره‌ی زمین» (Planet Earth III) در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. این دو سریال به مجموعه‌ی «یک سیاره: هفت دنیا» (One Planet: Seven Worlds) می‌پیوندند که پیش از این برای نمایش در سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده بود.

«سارا بارنت» مدیر شبکه‌های AMC در این باره می‌گوید: «یکی از افتخارات BBC آمریکا این است که همواره به عنوان گزینه‌ی اصلی برای نمایش بهترین مستندهای حیات وحش انتخاب می‌شود. ما بسیار خرسندیم که همکاری موفقیت‌آمیز خود را با استودیوی BBC ادامه می‌دهیم و این سریال‌های پربیننده را به تولید می‌رسانیم. جذب مخاطب برای چنین رویداد تلویزیونی ماندگاری حقیقتاً یک امتیاز ویژه است. خوشحالیم که این همکاری را تا پنج سال آینده ادامه می‌دهیم.»

فصل‌های جدید این سریال‌های مستند در حالی ساخته می‌شود که نت‌فلیکس هم آماده‌ی پخش سریال مستند اختصاصی خود در مورد طبیعت با نام «سیاره‌ی ما» (Our Planet) در تاریخ ۵ آپریل می‌شود. این سریال با گویندگی «دیوید آتنبرو» صداگذاری شده که پیش از این در «سیاره‌ی زمین» و «سیاره‌ی آبی» گویندگی کرده بود. تهیه‌کنندگی مستند نت‌فلیکس را نیز «الیستر فثرگیل» برعهده دارد که در تولید فصل‌های ابتدایی «سیاره‌ی زمین» و «سیاره‌ی یخ‌زده» نقش داشت.

آتنبرو همچنین گویندگی «یک سیاره: هفت دنیا» را انجام می‌دهد. گوینده‌ی «سیاره‌ی یخ‌زده ۲» و «سیاره‌ی زمین ۳» هنوز نامشخص است. سریال «سیاره‌ی زمین ۲» در سال ۲۰۱۷ برنده‌ی دو جایزه‌ی امی برای بهترین مستند و بهترین فیلمبرداری شد. «سیاره‌ی یخ‌زده» نیز همین افتخارات را در سال ۲۰۱۲ به همراه جوایز بهترین تدوین و صوتی و تصویری کسب کرده بود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *