فصل سوم Stranger Things از فیلم کمدی Fletch الهام می‌گیرد

همواره سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) از سریال‌ها و فیلم‌های مختلفی الهام گرفته است و این موضوع در مورد فصل سوم این سریال هم صدق خواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از منابع الهام فصل سوم این سریال مشخص و اعلام شده است. دیوید هاربر، بازیگر نقش جیم هارپر در این سریال که برای آن نامزد دو جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب شده، در یک مصاحبه به ورایتی گفت که فصل سوم سریال Stranger Things قرار است از فیلم Fletch (فلچ) که یک فیلم کمدی محصول سال ۱۹۸۵ با بازی چوی چیس است، الهام بگیرد. هاربر گفت:

برادران دافر برای هر سال فیلم‌های اختصاصی را در نظر می‌گیرند و فیلم Fletch یکی از این فیلم‌ها است که ما می‌توانیم در فصل سوم آن را مشاهده کنیم. موارد جذاب و سرگرم کننده دیگری نیز در این فصل وجود دارد و همانطور که شما انتظار دیدن دنیای اسپیلبرگ و مطمئنا دیدن یک فصل تا‌ریک‌تر را در این فصل نخواهید داشت، شما انتظار دیدن این چیزها را در سریال Stranger Things هم ندارید.

اتفاقات سریال Stranger Things در دهه ۸۰ میلادی جریان دارد که در طول آن شاهد اشاره‌های مختلف به فیلم‌ها و سریال‌های مختلف این دهه هستیم که از جمله آن می‌توان فیلم Stand by Me (کنار من بمان)، فیلم Alien (بیگانه)، فیلم The Goonies، فیلم E.T. the Extra Terrestrial (ئی.تی. موجود فرازمینی) و فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) اشاره کرد. فیلم Fletch در سال ۱۹۸۵ به‌روی پرده‌های سینما رفت که در این فیلم چوی چیس نقش یک خبرنگار به‌نام اروین فلچر را بر عهده داشت. بودجه ساخت این فیلم ۸ میلیون دلار بود و در مجموع حدود ۵۹ میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

ملی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری ، سدی سینک، دیکر مونتگمری، کارا بوینو، پل رایزر، پرایا فرگوسن، مایا هاوک، فرانچسکا رآله، کری الویس و جک بیوزی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. فصل سوم این سریال در سال ۲۰۱۹ از شبکه نت‌ فلیکس منتشر خواهد شد.

تانی کال

برگرفته از Indiewire

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *