فصل سوم Stranger Things ﺑﻠﻨﺪﭘﺮﻭﺍﺯﺍﻧﻪ ﺗﺮﯾﻦِ فصل سریال است!

فصل سوم سریال پرطرفدار Stranger Things (چیزهای عجیب) بـرنامه ریزی شده تا تبدیل به “ﺑﻠﻨﺪﭘﺮﻭﺍﺯﺍﻧﻪ ﺗﺮﯾﻦ فصل در تاریخ این سریال” شود؛ البته طبق اظهارات تازه ﺷﺎﻭﻥ ﻟﻮﯼ ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ مجموعه که از ابتدا همراه آن بوده است. سومین فصل از این سریال به شدت مورد انتظار قرار است در یکی از روزهای سال آینده میلادی به دست طرفداران برسد، این زمان به احتمال قوی در فصل تابستان خواهد بود اما هنوز تایید نشده و منتظر هستیم تا کمپانی تاریخ دقیق را اعلام کند.سریال Stranger Things توسط مت و راس دافر (معروف به برادران دافر) خلق شده، اولین فصل آن در سال ۲۰۱۶ توسط نتفلیکس عرضه شد و به سرعت توانست تبدیل به یکی از مشهورترین سریال های جهان شود، آن هم بیشتر بخاطر تصویرسازی بی نظیر نوستالژی دهه ۸۰ میلادی بود، و از همه مهم تر بخاطر الهام گرفتن از فیلم های ترسناک و علمی-تخیلی مشهور سالهای ۱۹۸۰ — مثل شکارچیان ارواح. فصل دوم نیز بخاطر تلاشش در جهت توسعه و کاوش درون اسطوره شناسی سریال با نقدهای خوبی روبرو شد، و واقعا بی نظیر بود. حال در فصل سوم اوضاع قرار نیست تغییر کند و ما شاهد یک سری حوادث عجیب اما به شدت تماشایی خواهیم بود چون دافرها استراحت نمی کنند.

ﺷﺎﻭﻥ ﻟﻮﯼ که تاکنون چندین اپیزود از Stranger Things را کارگردانی کرده، بعلاوه انجام وظیفه بعنوان ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ، به BadTV گفت که برادران دافر، و مابقی اعضای تیم خلاقیت آنها بسیار سپاسگزار نتفلیکس هستند که “اجازه داد تا ما زمانمان را بگیریم و فصل سوم را عمیقا توسعه دهیم…” هرچند، همزمان او تاکید کرد که عوامل ایـن سریال به سرعت کار میکنند تا فصل ۳ را به پایان برسانند. او در همین قسمت از صحبت هایش بود که اشاره کرد در حال تولید بلندپروازانه ترین فصل سریال هستند، ﻟﻮﯼ گفت که اکنون در لول دیگری از سریال Stranger Things قرار دارنـد.

فصل دوم Stranger Things در استایل و مفاد خیلی سینمایی تر از فصل نخست بود، و آقای لوی طی صحبت با BadTV اشاره کرد که “این دگرگونی با فصل سوم ادامه خواهد یافت.” خیلی جالب است که ببینیم سریال چطور داستان فرعی مهمی که در فصل دوم معرفی شد را مدیریت خواهد کرد — معرفی خواهر و برادران اِلِون مثل کالی معروف به هشت (با نقش آفرینی Linnea Berthelsen). هنوز کسی بر سر اینکه اپیزود “خواهر گمشده” که در آن شخصیت کالی به طرفداران معرفی شد بهترین یا بدترین بخش از فصل دوم Stranger Things بود به توافق نرسیده، اما اینطور به نظر می رسد که آنها از انجام ریسکی مشابه ترسی ندارنـد، یا حتی ممکن است نقش کالی در فصل بعدی بیشتر هم باشد، شاید؛ و اصلا بعید نیست ادامه ماجراهای وی به نمایش گذاشته شود.

فصل سوم Stranger Things قرار است در یکی از روزهای سال ۲۰۱۹ به دست طرفداران برسد، اما هنوز معلوم نیست چند اپیزود دارد و در چه روزی عرضه خواهد شد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *