فصل سوم Titans ساخته می‌شود

سریال «تایتان‌ها» (Titans) شبکه‌ی DC Universe برای فصل سوم بازمی‌گردد. استودیوی برادران وارنر اعلام کرد که فصل سوم این سریال ابرقهرمانی که از کتاب‌های مصور «تایتان‌های نوجوان» اقتباس شده را به تولید می‌رساند. فصل جدید پاییز سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد.

«تایتان‌ها» در سال ۲۰۱۸ به عنوان اولین سریال اریجینال شبکه‌ی DC Universe پخش شد و فصل دوم آن در حال پخش است. داستان سریال در مورد ماجراجویی‌های قهرمانان جوان «دیک جیسون»، «ریچل روث» یا «ریون»، «کوری آندرس» یا «استارفایرن، «گار لوگان» یا «بیست بوی»، «هنک هال»، «دون گرینجر» یا «شاهین»، «دانا تروی» یا «واندر گرل»، و «جیسون تاد» یا «رابین» است. در فصل دوم، قهرمانان می‌آموزند که چگونه باید در کنار هم با «دث‌استروک» مقابله کنند.

اکتبر گذشته «برندن تویتس» که نقش «دیک جیسون» را ایفا کرده، داستان کوتاه سریال در فصل اول را با روایت حماسی فصل دوم مقایسه کرده و گفته بود: «به نظر من مهم است که این شخصیت‌ها با همکاری یکدیگر با دث‌استروک می‌جنگند، دانستن گذشته‌ی آن‌ها و اینکه چگونه زندگی کرده‌اند ضروری است. فکر می‌کنم چالش سریالی که بیش از ۱۵ شخصیت ابرقهرمان در خود گنجانده این باشد که ماجرای هر فرد را به دقت روایت کند. بنابراین، در این فصل، ما فرصت کافی برای پرداختن به تمامی شخصیت‌ها نداشتیم. اما از طرف دیگر به زیبایی نشان داده شد که چگونه اعضای یک خانواده می‌توانند برای به زانو درآوردن شیطان از یکدیگر پشتیبانی کنند.»

«تایتان‌ها» به تهیه‌کنندگی وارنر و وید رود پیکچرز توسط «آکیوا گلدزمن» و «جف جانز» و «گرگ برلانتی» براساس شخصیت‌های دی‌سی ساخته می‌شود. اپیزودهای جدید «تایتان‌ها» روزهای شنبه از ۳۰نما منتشر می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *