فصل ششم سریال «Silicon Valley» ساخته می‌شود

سریال «دره سیلیکون» هنوز ناگفته‌های زیادی در مورد استارت-آپ «پاید پایپر» دارد. شبکه HBO روز گذشته اعلام کرد که فصل ششم این سریال کمدی را تولید می‌کند.

فصل پنجم این سریال در حال حاضر روی ایر رفته است. در قسمت اول از این فصل، اشارات پنهانی به فیسبوک و بحث‌های سیاسی پیرامون آن شد و لوگوی این شرکت با حروف روسی به نمایش گذاشته شد. این اشارات در هر اپیزود فصل قابل رؤیت بوده و به طرز عجیبی با رسوایی فیسبوک و حضور «مارک زاکربرگ» در کنگره همزمان شده است. با این وجود، سریال تا پیش از این ماجرا، در مورد دیگر مسائل دنیای تکنولوژی از جمله آزارهای جنسی و اختلاف دستمزد زن و مرد، سکوت کرده بود.

فصل پنجم «دره سیلیکون» اولین فصل سریال بود که در آن «تی. جی. میلر» یکی از شخصیت‌های کلیدی حضور نداشت. به دنبال کناره  گیری میلر، نویسندگان «جیمی او. یانگ» استندآپ هونگ کونگی-آمریکایی را جایگزین او کردند تا از بار کمدی سریال کاسته نشود.

شبکه HBO ضمناً اعلام کرد که کمدی تلخ «بری» را نیز برای فصل دوم تمدید می‌کند. این سریال در مورد آدمکش افسرده‌ای است که به شکل تصادفی وارد عرصه هنر می‌شود. پخش فصل اول این مجموعه طنز با بازی «بیل هیدر»، 25 مارچ آغاز شده بود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *