فصل ششم Agents Of SHIELD برای جولای 2019 تایید شد

ششمین فصل از مجموعه تلویزیونی Agents Of Shield (ماموران شیلد) کمپانی مارول، طبق اظهارات تازه الیزابت هنستریج یکی از ستارگان اصلی این سریال، قرار است یازده ماه دیگر روی آنتن شبکه ABC بـرود. او که سعی داشت در اینستاگرام به سوال یکی از طرفداران خودش پاسخ دهد، فاش کرد فصل جدید این سریال علمی-تخیلی نچندان پرطرفدار در ماه جولای ۲۰۱۹ پخش خواهد شد، یعنی دو ماه بعد از اکران شروع Avengers 4.

فصل پنجم سریال AgentsOf Shield در حالی به پایان رسید که حمله تانوس به زمین آغاز شده بود، یک سری حوادث هم باعث ایجاد تغییراتی بزرگ در تیم شیلد شد؛ مثلا فیل کولسون (با نقش آفرینی Clark Gregg) متوجه گشت که این بار واقعا در حال مرگ است، بنابراین خودش را کنار کشید و برای آخرین مسافرت عمرش راهی جزیره زیبای تاهیتی شد، بنابراین در فصل ششم باید غیبت او را تحمل کنیم. البته آقای گرگ اولین اپیزود از فصل جدید که “قطعات گمشده” نـام دارد را کارگردانی می کند.

ما هنوز اطلاعات دقیقی از داستان فصل ششم نداریم، در واقع هیچ چیز خاصی نمی دانیم چون حوادث این فصل به دنبال وقایع قسمت چهارم Avengers اتفاق می افتد. ما نمی دانیم به دنبال بشکن تانوس کدام یک از شخصیت های Agents Of Shield محو شدند، اما روش بازگشت آنها می تواند داستان متفاوتی را رقم بزند — فرض کنید قهرمانان در Avengers 4 به گذشته سفر کنند تا خط زمانی را تغییر دهند، خب در این صورت می توانیم حتی شاهد تغییراتی در تیم شیلد و شخصیت های سریال باشیم، مثلا… — و این چیزی است که تا قبل از شروع پخش فاش نخواهد شد. باید اشاره کنیم که فصل ششم در ۱۳ اپیزود روی آنتن ABC خواهد رفت، این شبکـه به طرفداران اطمینان داده که برنامه ای برای لغو سریال ندارد، در عوض با انتخاب ماه جولای قصد دارد به تعداد بینندگان آن هم اضافه کند.

طی هفته اول ماه جاری بود که اعلام کردیم ﻓﯿﻠﻢبرداری ششمین فصل از مجموعه تلویزیونی Agents Of Shield بطور رسمی آغاز شده، همچنین فاش کردیم گرگ بازیگر سابق سریال که در نقش فیل کولسن ظاهر می شد، اکنون روی صندلی کارگردانی اولیـن اپیزود نشسته است. هنوز از داستان این فصل بی اطلاع هستیم، ولی طبق شنیده ها ظاهرا تیم شیلد این بار باید با یک گروه از مزدوران دست و پنجه نرم کنـد، از طرفی نوه مامور فیتز و سیمونز قرار است نقش مهم تری در فصل ششم داشته باشد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *