در فصل هشتم Game of Thrones بیش از هر زمان دیگری شاهد مرگ شخصیت‌ها خواهیم بود

اسپویلر از فصل اول و هفتم سریال

در طول هفت فصلی که از سریال «بازی تاج‌وتخت» گذشته شخصیت‌های بسیاری از انسان‌ها گرفته تا جانوران مختلف و حتی «اد شیران»، مرگ را تجربه کرده‌اند. در فصل اول ۵۹ مرگ و میر اتفاق افتاد و تا فصل چهارم این عدد به ۱۸۱ افزایش یافت. بعد از آن در فصل پنجم شمار کشته‌ها به ۲۴۶ رسید و در فصل ششم به عدد ۵۴۰. از آمار مرگ‌ها تا پایان فصل هفتم اطلاعات دقیقی در دست نیست اما بدون تردید این تعداد با افزایش مواجه شده است. اکنون می‌دانیم فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» هم نمی‌خواهد با ما مهربان باشد.

«سوفی ترنر» بازیگر «بازی تاج‌وتخت» در مصاحبه‌ای با «گلد دربی» در مورد فصل آتی سریال می‌گوید، «می‌توانم به شما بگویم که قطعاً همه با هم ملاقات می‌کنند. همه گرد هم می‌آیند تا علیه سرنوشت شوم خود بجنگند. تنش‌های بسیاری میان گروه‌های کوچک افراد ی که برای چیزی که از نظرشان درست است می‌جنگند وجود دارد. بازی تاج است و تخت، بنابراین خونین‌تر خواهد بود و مرگ و میرهای آن بیشتر است و غم‌انگیزتر از سال‌های گذشته!» با این تفاسیر احتمال مردن همه شخصیت‌ها از لنیسترها و استارک‌ها گرفته تا تارگرین‌ها وجود خواهد داشت.

«نیکلای کاستر-والدو» که بیش از دیگر عوامل‌ سریال مصاحبه می‌کند، اضافه کرده است که فصل هشتم «غافلگیرکننده، عظیم و اندوه‌بار است.» وقتی از وی سؤال می‌شود که وقایع پیش رو را در سه کلمه توصیف کند می‌گوید، «راضی کننده، بهت‌آور و باز هم اندوه‌بار.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *