فصل هشتم Game Of Thrones: تیریون لنیستر صاحب یک پایان زیبا خواهد شد!

ﭘﯿﺘﺮ ﺩﯾﻨﮑﻠﯿﺞ این نوید را به طرفداران Game of Thrones داد که شخصیت تیریون لنیستر در نهایت صاحب یک پایان زیبا می شود. این سریال معمولا عادت ندارد به شخصیت های خودش پایان های زیبا و شاد هدیـه دهد، پس باید صبر کنیم تا ببنیم منظور از زیبا چیست. ﺩﯾﻨﮑﻠﯿﺞ از زمانی که GOT پا به تلویزیون گذاشت، مسئول به تصویر کشیدن یکی از پرطرفدارترین شخصیت های این سریال بوده است.

سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) که بر پایه سری رمان های A Song of Ice and Fire (نغمه یخ و آتش) نوشته ﺟﺮﺝ ﺁﺭ. ﺁﺭ. ﻣﺎﺭﺗﯿﻦ ساخته شده است، سال آینده برای فصل پایانی خودش روی آنتن شبکه HBO می رود. این سریال در ابتدای راه بر پایه رمان های مارتین نوشته می شد، اما نویسندگان برای نگارش فصل های اخیر دیگر منبع مشخصی نداشته اند؛ چون سریال از رمان جلو زد. ششمین جلد از مجموعه A Song of Ice and Fire بزودی منتشر می شود، خود سریال نیز با روی آنتن رفتن شش اپیزود باقی مانده به پایان خواهد رسید.

طبق یک گزارش تازه از سوی ET، پیتر ﺩﯾﻨﮑﻠﯿﺞ هنگام صحبت درباره فصل پایانی تنها چیزهای مثبت برای گفتن داشته است. پیتر گفت که “در تلویزیون نویسنده ای از ﺩﯾﻮﯾﺪ ﺑﻨﯿﺎﻑ ﻭ ﺩﯼ. ﺑﯽ. ﻭﺍﯾﺲ بهتر وجود ندارد. آنها بطور برجسته ای این [سریال] را به پایان رساندند. بهتر از چیزی که می توانستم تصور کنم و … برای شخصیت من به زیبایی به پایان می رسد، خواه ناراحت کننده باشد یا نباشد…

زمانی که فاش شد Game Of Thrones با فصل هشتم به پایان می رسد، بیشتر طرفداران غافلگیر و احتمالا ناراحت شدند، ما حتی شنیده ایم که خود مارتین هم با شنیدن این خبر از تعجب تکان خورده است. اما به هر حال بعد از سالها انتظار زمستان این بار واقعا از راه می رسد و ما نیز باید خودمان را برای یک پایان بزرگ آماده کنیم.

هم سریال، و هم رمان، هیچکدام از اینکه شخصیت های داستان را بکشند هیچ ترسی نداشته اند، ندارند و قطعا نخواهند داشت؛ اصلا هم مهم نیست که شخصیت مورد نظر چقدر پرطرفدار باشد. طی هفت فصل گذشته بسیاری از شخصیت های جالب و محبوب سریال کشته شدند، ما حتی یک بار شاهد مرگ جان اسنو بودیم. بنابراین هر کدام از شخصیت هایی که تاکنون دوام آورده اند ممکن است از وقایع پایانی جان سالم در نبرند، بنابراین نمی دانیم تیریون لنیستر جزو کدام دسته خواهد بود! — شاید او صاحب یک پایان زیبا اما ناراحت کننده شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *