فصل هفتم سریال Arrow دو شخصیت جدید را معرفی می کند

در حالی که فقط چند روز از زمانی که اپیزود پایانی فصل ششم سریال Arrow روی آنتن شبکه The CW رفته گذشته است، ما از همین حالا می توانیم حدس هایی در مورد اتفاق هایی که قرار است در فصل بعدی رخ دهد بزنیم. فصل ششم با یک واقعه به شدت غافلگیرکننده به پایان رسید و کاری کرد که طرفداران تک تک روزهای چند ماه آینده را بشمارند!!

طبق یک گزارش تازه منتشر شده از سوی وبسایت TVLine، پرطرفدارترین سریال شبکه The CW قرار است در فصل هفتم خودش دو شخصیت را به ما معرفی کند — البته فعلا از این دو خبر داریم. یکی از این شخصیت ها، که به نظر می رسد دشمن تیم اَرو باشد، بعنوان “یک جوان بلندپرواز، ضد شورشی ها که در نیروی پلیس سنترال سیتی (SCPD) خدمت می کند” توصیف شده است، دومین شخصیت هم که جز شخصیت های ثابت فصل هفتم خواهد بود، یک جادوگر تکنولوژی موفق می باشد که گذشته ناراحت کننده ای داشته است.

ورود هر دو شخصیت به سریال واقعا جالب به نظر می رسد و خیلی دوست داریم اطلاعات بیشتری از آنها کسب کنیم، همچنین در حال حاضر دوست داریم بدانیم که دقیقا چه نقشی در وقایع فصل بعدی دارند، و اینکه نقششان چقدر پررنگ است. همانطور که می دانید ریکاردو دیاز (با نقش آفرینی Kirk Acevedo) هنوز زنده است و مطمئنا یک روز با قدرت بیشتری به استار سیتی بازمیگردد، شکارچیان کمان بزرگ او هم که معلوم نیست چه برنامه ای دارند، در این میان؛ شخصیت جدید [اولین شخصیت] ممکن است یکی از شرورهای جدید سریال باشد. طبق گزارش، در حالی که الیور کوئین در زندان سوپرمکس است، تیم اَرو باید جدالی با این شخصیت مرموز که پلیس و یک ضد اَرو است داشته باشد.

در اپیزود پایانی دیدیم که الیور (با نقش آفرینی Stephen Amell) پا به زندان سوپرمکس گذاشت، بنابراین تیم اَرو ممکن است برای حل این مشکل از شخصیت سومی که استیون امل بتازگی نوید حضورش در فصل سوم را داده است کمک هایی بگیرند — قطعا کسانی برای کمک و آزاد کردن الیور خواهند آمد. امل گفت: “ما همچنین یک شخصیت جدید را وارد سریال می کنیم، کسی که وقتی در موردش شنیدم، فقط موهای بدنم سیخ شد… من خیلی هیجان زده ام.” ما هنوز در مورد این شخصیت اطلاعات دقیقی نداریم.

از طرفی، طبق صحبت های شورانر سریال، آقای ﻣﺎﺭﮎ ﮔﻮﮔﻨﻬﺎﯾﻢ ما باید انتظار یک سری تغییرات را برای فصل هفتم داشته باشیم. او طی صحبت های اخیرش نوید تغییراتی اساس در سریال را داد، و گفت که امیدوار است طرفداران با دیدن فصل هفتم، و مخصوصا پایان آن به شدت هیجان زده شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر انتشار اخبار تازه در رابطه فصل هفتم سریال Arrow (پیکان) باشیم…

تانی کال

برگرفته از comic Book

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *