فصل هفتم سریال Blacklist با بازیگران اصلی ساخته می‌شود

شبکه‌ی NBC پیش از موعد مقرر اعلام کرد که فصل هفتم سریال درام جنایی «فهرست سیاه» (The Blacklist) را با همکاری استودیوی «سونی تی‌وی» و «یونیورسال تی‌وی» تولید می‌کند.

این شبکه معمولاً با بازیگران قراردادهای شش ساله به امضاء می‌رساند. در قرارداد «جیمز اسپیدر» ستاره‌ی این سریال بازنگری صورت گرفته و یکسال به آن اضافه شده است اما قرارداد دیگر بازیگران سریال با فصل ششم به پایان می‌رسد. در ماه‌های گذشته گزارش شده بود که استودیوی سونی با «مگان بون» و دو بازیگر ثابت دیگر از جمله «دیه‌گو کلاتنهاف» و «هری لنیکس» به توافق رسیده و به این ترتیب مسیر تولید فصل جدیدی برای سریال هموار شده است.

پخش سریال «فهرست سیاه» در روزهای دوشنبه از سال ۲۰۱۳ آغاز و بلافاصه پربیننده شد و شبکه‌ی را واداشت روزهای پخش را به پنجشنبه تغییر دهد. هرچند فصل‌های بعدی هیچگاه به اندازه‌ی فصل اول پربیننده نشدند اما آمار بینندگان قابل قبولی را به جا گذاشتند. این سریال تاکنون پنج اسلات زمانی مختلف را تجربه کرده و در حال حاضر جمعه شب‌ها از ساعت ۲۱ روی ایر می‌رود.

هر یک از اپیزودهای «فهرست سیاه» به صورت میانگین و با احتساب بازدیدهای ضبط شده تا یک هفته پس از پخش زنده، ۷.۳ میلیون بیننده ۱۸ تا ۴۹ ساله را به خود جذب می‌کند. این سریال امسال در بین چهار شبکه‌ی ماهواره‌ای بزرگ‌تر آمریکا پربیننده‌ترین سریال درام شناخته می‌شود.

افزون بر این، از آنجا که NBCUniversal اخیراً حدود ۵۰ درصد مالکیت سریال را در اختیار گرفته، برای تولید قسمت‌های جدید انگیزه‌ی لازم را دارد. سونی با فروش حق پخش جهانی و پخش شبکه‌ی خانگی و نت‌فلیکس با این سریال سود هنگفتی به دست آورد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *