فصل پنجم Better Call Saul تا سال 2020 پخش نمی‌شود

«بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) یکی از بهترین سریال‌های درحال پخش تلویزیون است که اسپین‌آفی برای «قانون شکنی» (Breaking Bad) به شمار می‌آید. «سال» هم با این سریال مسیر خود را در پیش گرفت و به اثری در مقیاس «قانون شکنی» و در عین حال متفاوت با آن تبدیل شد. پس از پایان فصل چهارم سریال در پاییز گذشته، هواداران مشتاقانه در پی کسب اطلاعات جدید از فصل بعدی بودند. طبق اعلام یکی از مسؤلین شبکه‌ی AMC، این دسته از هواداران باید کمی بیش از حد معمول برای دیدن فصل جدید منتظر بمانند.

«سارا بارنت» مدیر شبکه‌های سرگرمی AMC در مصاحبه‌ی جدیدی با «والچر» اعلام کرده است که فصل پنجم «بهتر است با سال تماس بگیرید» ساخته می‌شود، اما متأسفانه اپیزود جدیدی تا سال ۲۰۲۰ روی ایر نمی‌رود.

او در مورد علت این تأخیر که به تازگی برای سریال‌های بزرگ‌تر مرسوم شده می‌گوید: «علت این تأخیر نیاز بازیگران است و ما این مسئله را بی‌اهمیت نمی‌شماریم تا سریال را تضعیف کنیم.» بارنت درباره‌ی پایان سریال می‌گوید: «همگی می‌دانیم که پایان سریال پیش از آغاز نوشته شده است. [می‌خندد.] نویسندگان، در مورد آرک سریال نظر مشخصی دارند.»

هنوز معلوم نیست که پایان «بهتر است با سال تماس بگیرید» چه زمانی از راه خواهد رسید، اما بارنت بی‌آنکه ذره‌ای از ابهام را بزداید می‌گوید: «قطعاً به پایان نزدیکتر می‌شویم.»

در مقطع فعلی، هواداران اسپین‌آف «قانون شکنی» باید تا سال ۲۰۲۰ برای دیدن سرنوشت شخصیت اصلی و پایانی که به داستان «والتر وایت» منتهی می‌شود، منتظر بمانند، با این وجود، شاید پیش از آن سال فیلم مرموزی که برای «قانون‌شکنی» با حضور احتمالی شخصیت «جسی پینکمن» در حال فیلمبرداری است را روی پرده ببینند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *