در فصل پنجم Gotham با شرورهای بیشتری از کمیکهای بتمن آشنا می شویم

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، در فصل پنجم مجموعه تلویزیونی Gotham قرار است شاهـد حضور شرورهای بیشتری از کمیک های بتمن باشیم. طرفداران سریال Gotham طی هر فصل به این سوال برخورد می کنند که آیا این آخرین فصل سریال خواهد بود یا نه، اما اکنون دیگر نیازی به سوال پرسیدن نیست چون سرنوشت سریال تعیین شده. سریال Gotham چند روز قبل برای فصل پنجم تمدید شد، اما این قرار است آخرین فصل سریال باشد. همچنین اعلام شده که فصل پنجم تنها در ۱۳ اپیزود تولید می شود، پس فصل جدید از خط داستانی کوتاه تری برخوردار است و بروس وین باید سریع تر تبدیل به بتمن شود.

ما باید صبر کنیم و ببینیم که بروس وین جوان در پایان سریال چقدر به شوالیه تاریکی شباهت خواهد داشت، اما شنیده ایم که فصل پنجم مانند یک ریبوت برای سریال خواهد بود. با این حساب این بار تمرکز بیشتر بر روی داستان بروس و آلفرد قرار دارد، پس با این حساب باید انتظار کمرنگ شدن نقش گوردون و جنایت هایی که پی آنها می رود را داشته باشیم. از طرفی، می توانیم انتظار داشته باشیم که شخصیت های بیشتری از کمیک های بتمن قبل از اینکه همه چیز به پایان برسد در سریال ظاهر شوند.

وبسایت CBR بتازگی صحبتی داشته با ﺟﺎﻥ ﺍﺳﺘﻔﻨﺲ ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ اجرایی سریال درباره انتظاری که طرفداران می توانند از فصل پنجم داشته باشند، این ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩ هم نوید حضور شخصیت هایی جدید را برای فصل پنجم داد. او گفت: “تعدادی شخصیت هستند که من می خوام ببینم که حس می کنم بینندگان بطور کل در موردشان آگاهی ندارند، مثل اسکیرفیس (Scarface) یا ونتریلِکوئِست (Ventriloquist)…” ﺍﺳﺘﻔﻨﺲ در ادامه گفت: “یک نسخه تاریک بزرگ از این شخصیت وجود دارد که در جایی خارج از اینجاست و من دوست دارم بیرون بیاید. تعدادی از شخصیت هایی که می دانیم می خواهیم آنها را ببینیم مادر (Mother) و اُورفن (Orphan) است. ما می خواهیم لیدی شیوا (Lady Shiva) را ببینیم. ما قرار است تمام این شخصیت ها را در فصل پنجم مشاهده کنیم.

در حال حاضر سازندگان سریال Gotham فقط ۱۳ اپیزود برای هنرنمایی دارند و باید از این فرصت محدود نهایت استفاده را بکنند، پس کاملا طبیعی است که شاهد حضور شخصیت هایی جدید در سریال باشیم — بهتر است در آینده بـا یک خاطره خوب آن را به یاد بیاوریم. البته هنوز معلوم نیست که این شخصیت ها هر کدام بنابر چه دلایلی پا به سریال می گذارند، برای فهمیدن این موضوع باید خیلی صبر کنیم.

در Gotham اکنون تمرکز بر روی آخرین مراحل تبدیل بروس وین به بتمن قرار دارد و فاصله زیادی تا ظهور واقعی شوالیه تاریکی نداریم، و این می تواند یک پایان خوب برای مجموعه تلویزیونی ﭘﯿﺶدرآمدی بتمن باشد — چون از بقیه زندگی بروس خبر داریم. از بازیگران این سریال می توانیم به دیوید مازوز در نقش بروس وین، بنجامین مک‌کنزی در نقش جیمز گوردون، کمرن بیکندوا در نقش سلینا کایل، دانل لوگ در نقش هاروی بولاک، رابین لورد تیلور در نقش ازوالد کابلپات، کوری مایکل اسمیت در نقش ادوارد نیگما، شان پرتوی در نقش آلفرد پنی ورث و کمرون مانهن در نقش جوکر اشاره کنیم.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *