فصل چهارم و پایانی Attack on Titan ساخته می‌شود

انیمه‌ی «حمله به تایتان» (Attack on Titan) به پایان راه رسید. همزمان با نزدیک شدن مانگا به فصل پایانی، داستان «ارن یاگر» هم به سرانجام می‌رسد و پرونده‌ی انیمه بسته می‌شود.

اپیزود پایانی از فصل سوم «حمله به تایتان» یکشنبه گذشته پخش شد و همان جا بود که هواداران دانستند این انیمه در سال ۲۰۲۰ و با فصل چهارم به پایان خواهد رسید. تیزر کوتاه این اطلاعیه در انتهای اپیزود آخر از فصل سوم به نمایش درآمد و تأیید شد که پخش فصل پایانی پاییز سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود.

در حال حاضر مشخص نیست فصل جدید را کدام استودیو می‌سازد، اما استودیو WIT از روز اول تولید این انیمه را برعهده بگیرد. با این حال اوایل سال جاری میلادی شایعه‌ی جدایی WIT از این پروژه به گوش رسید. «حمله به تایتان» فصل اول درخشانی را پشت سر گذاشت اما فصل دوم به علت وقفه‌ی نسبتاً طولانی ایجاد شده میان اپیزودها عملکرد متوسطی داشت.

مانگای «حمله به تایتان» با نویسندگی «هاجیمه ایسایاما» از سپتامبر ۲۰۰۹ منتشر و تا آپریل ۲۰۱۹ بیست و هشت جلد از آن به بازار عرضه شده است. داستان فیلم در مورد انسان‌هایی است که برای گریز از تهدید تایتان‌های آدم‌خوار در شهری زندگی می‌کنند که دیواری به دورش کشیده شده. «ارن یاگر» شخصیت اصلی قصه به همراه دوستان دوران کودکی‌اش «میکاسا» و‌ «آرمین» به ارتش ملحق می‌شود تا پس از نفوذ تایتان‌ها به شهر با آنان در برابر شهر دفاع کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *