فصل یازدهم The Walking Dead ساخته می‌شود، بازگشت «لورن کوهن» تأیید شد

شبکه‌ی AMC شنبه‌شب اعلام کرد که فصل یازدهم سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) را به تولید می‌رساند. «لورن کوهن» نیز که در این سریال درام آخرالزمانی سابقه‌ی بازی در نقش «مگی گرین» را دارد، به فصل جدید بازخواهد گشت.

«انجلا کنگ» شورانر سریال در کنفرانس مطبوعاتی سریال در «پیلی‌فست» در این باره می‌گوید: «به نظر من [مگی] شخصیت بسیار جذابی است و لورن بازیگری بسیار جذاب. همکاری در سریالی که تا این اندازه طولانی بوده فوق‌العاده است. یک موهبت است و تعهدی با افرادی که در این پروژه همکاری کرده‌اند و با هوادارانی که همراه ما بوده‌اند. ما همیشه سعی می‌کنیم وقتی روی داستان کار می‌کنیم به آینده بیندیشیم. بنابراین یک یا دو فصل آینده را در نظر می‌گیریم. گاهی برنامه‌های ما تغییر می‌کند اما همین مسئله موجب می‌شود فرصتی برای تأمل عمیق‌تر روی پلات‌ها فراهم شود.»

«سارا بارنت» ریاست استودیوهای AMC اضافه می‌کند: ««مردگان متحرک» ۱۰ سال قبل به عنوان یک سریال ژانر خود را مطرح کرد با شخصیت‌هایی غنی که در درام‌های معتبر دیده می‌شوند. اکنون پس از گذشته ۱۰ سال  این پدیده به شکل خلاقانه‌ای رشد یافته و تحسین منتقدان و مخاطبان را در پی داشته. بسیار خوشحالیم که «لورن کوهن» که برای سریال اهمیت زیادی داشت و در سراسر دنیا از طرفداران بسیاری برخوردار بود بازخواهد گشت و در ماه‌های آینده با ماه همراه است.»

«مردگان متحرک» از کتاب مصوری نوشته‌ی «رابرت کرکمن» برای تلویزیون اقتباس شده و تاکنون یک اسپین‌آف تحت عنوان «از مردگان متحرک بترس» برای آن تولید شده است. سومین سریال «مردگان متحرک» نیز در دست ساخت است. علاوه بر این، یک فیلم بلند با بازی «اندرو لینکلن» توسط استودیوهای یونیورسال و اسکای‌باند به تولید خواهد رسید.

داستان سریال در مورد گروهی از انسان‌های بازمانده پس از یورش زامبی‌هاست که به دنبال پناه‌گاه در سفرند. «نورمن ریداس»، «ملیسا مک‌براید»، «دانای گوریرا»، «جاش مک‌درمیت»، «کریستین سراتوس»، «جفری دین مورگان»، «راس مارکواند»، «کاری پیتون»، «سارا گیلیلام»، «آوی نش»، «کوپر اندروز»، «النور ماتسورا»، «نادیا هیلکر»، «کیلی فلمینگ»، «سامانتا مورتن»، «رایان هرست»، و «لورن ریدلاف» از جمله بازیگران این مجموعه‌اند.

بازگشت «مردگان متحرک» برای فصل یازدهم یک روز پیش از پخش فصل دهم به تأیید رسمی می‌رسد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *