خانه ورزش اخبار ورزش فهرست 30 نامزد توپ طلای 2017

فهرست 30 نامزد توپ طلای 2017

0

فهرست 30 نامزد توپ طلای 2017

نشریه فرانس فوتبال امروز به تدریج فهرست ۳۰ نفره نامزدهای توپ طلا سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد که فهرست کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید. برنده این جایزه در روز ۱۵ آذر ماه اعلام خواهد شد.

نیمار از پاریسن ژرمن، دیبالا از یوونتوس، کانته از چلسی، مودریچ از رئال مادرید، مارسلو از رئال مادرید، دریس مرتنز از ناپولی، یان اوبلاک از اتلتیکو مادرید، سرجیو راموس از رئال مادرید، کوتینیو از لیورپول، لوئیز سوارز از بارسلونا، داوید ده خیا از منچستر یونایتد، ژکو از رم، هری کین از تاتنهام، لواندوفسکی از بایرن مونیخ، دی بروین از منچسترسیتی، آنتوان گریزمن از اتلتیکو مادرید، تونی کروس از رئال مادرید، جیانلوئیجی بوفون از یوونتوس، سادیو مانه از لیورپول، رادامل فالکائو از موناکو، لیونل مسی از بارسلونا، پیر اوبامیانگ از دورتموند، ادینسون کاوانی از پاریسن ژرمن، متس هوملس از بایرن مونیخ، کریم بنزما از رئال مادرید، کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، ادن هازارد از چلسی، کیلیان امباپه از پاریسن ژرمن، لئوناردو بونوچی از میلان و ایسکو از رئال مادرید

فرانس فوتبال امسال هم مثل سال گذشته مراسم توپ طلا را به صورت مجزا از فیفا برگزار می کند. توپ طلا مهمترین و قدیمی ترین جایزه فردی فوتبال دنیاست که از سال ۱۹۵۶ تا کنون به صورت مستمر به بهترین بازیکن فوتبال جهان اهدا شده است. نشریه اکیپ هم امسال برای اهدای این جایزه به فرانس فوتبال کمک می کند.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *