اینستاگرام به مناسب هالووین از فیلترهای صورت ترسناک و بسیار جالبی رونمایی کرده که با نصب نسخه جدید اینستاگرام در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. با سایت شبکه همراه باشید.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در بین کاربران است. روز سه‌شنبه اینستاگرام ابزار جدیدی با عنوان سوپرزوم (Superzoom) را رونمایی کرد که به موجب آن کاربران می‌توانند در حین ضبط فیلم برای اشتراک‌گذاری در اینستاگرام بزرگنمایی ویژه‌ای انجام و تصاویر جالبی ایجاد کنند که بیشتر برای ایجاد افکت‌های ترسناک هالووین مناسب است.

زمانی که حالت سوپرزوم را فعال می‌کنید، موزیک جالبی در پس زمینه پخش می‌شود و دوربین شروع به زوم این (Zoom in) مرحله به مرحله می‌کند. گزینه Superzoom دقیقا در کنار گزینه Boomerang اینستاگرام واقع شده است. اما علاوه بر این، اینستاگرام افکت‌ها یا فیلترهای هالووینی جدیدی را هم به اپلیکیشن خود اضافه کرده که قرار است به مناسبت هالووین تا یکم نوامبر در اینستاگرام فعال باشند.

با استفاده از فیلترهای جدید ارائه شده شما می‌توانید حالت‌های ترسناکی مثل تبدیل شدن به زامبی و غیره را بر روی صورت خود ایجاد کنید و ویدئوها و عکس‌های هالووینی را با دوستانتان اشتراک گذاری نمایید. در عکس فوق برخی از فیلترهای جدید و هالووینی اینستاگرام را مشاهده می‌کنید. فراموش نکنید که برای استفاده از این فیلترها و همچنین حالت سوپرزوم اینستاگرام، باید اپلیکیشن مذکور را در گوشی خود آپدیت نمایید.

تانی کال

برگرفته از Scholastic

شبکه

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *