فیلمبرداری «ترمیناتور 6» با «آرنولد شوارتزنگر» آغاز شد

«تیم میلر» پس از اکران «ددپول» توجه خود را به تولید «ترمیناتور» معطوف ساخت و چندین بازیگر محبوب این چندگانه را پس از مدت‌ها برای ایفای نقش به قسمت جدید فیلم دعوت کرد.

گذشته از «لیندا همیلتون» که بار دیگر نقش «سارا کانر» را ایفا می‌کند، «آرنولد شوارتزنگر» هم به چندگانه‌ای بازمی‌گردد که نام او را در دهه ۱۹۸۰ بر سر زبان‌ها انداخت. وی این روزها سر صحنه فیلمبرداری حضور یافته تا احتمالاً در همان نقش قبلی خود یعنی روبات آدمکش T-800 به ایفای نقش بپردازد.

منبع این خبر ویدیویی است که خود شوارتزنگر منتشر کرده است. علاوه بر همیلتون و شوارتزنگر، چهره‌های جدیدی چون «دیگو لونا» در نقش مدل جدید ترمیناتور در فیلم حضور خواهند داشت.

شوارتزنگر در این خصوص اظهار داشته، «فکر می‌کنم [جیمز] کامرون و تیم میلر در مورد ادامه فیلم با T-800 و در عین حال روایت داستانی جدید ایده‌هایی در سر دارند. در حال حاضر آن‌ها بر روی کاراکترهای اصلی مانند کاراکتر همیلتون و من کار می‌کنند و به مسائل دیگر فکر نمی‌کنند و از قوانین تایم‌لاین و دیگر شخصیت‌ها فاصله گرفته‌اند.»

کامرون پیش‌تر در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که، «ما در حال توسعه فیلم ترمیناتور جدیدی هستیم. فیلم‌های ترمیناتور همگی در مورد هوش مصنوعی‌اند. اما باید بگویم که این بار از زاویه‌ای دیگر به آن نگاه می‌کنیم. قسمت اول فیلم در سال ۱۹۸۲ به گونه‌ای بود که تکنولوژی و رایانه را شر نشان می‌داد. امروزه اما باید از منظر دقیق‌تری به مسئله نگاه شود.»

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *