فیلمبرداری تمامی سریال‌های اپل‌ تی‌وی+ از جمله See و Servant و سریال‌های Atlanta و Fargo شبکه FX لغو شد

تولید پروژه‌های هالیوودی همچنان به دنبال گسترش ویروس کرونا در ایالات متحده و به دنبال اعلام وضعیت اضطراری توسط «دونالد ترامپ» رئیس جمهور این کشور، یکی پس از دیگری متوقف می‌شوند.

فیلمبرداری تمامی سریال‌های تلویزیونی فعال اپل تی‌وی+ به حالت تعلیق درآمده است. فهرست اپل شامل فصل دوم سریال «دیدن» ، «خدمتکار» و «برای تمام بشر» (For All Mankind) می‌شود که در استودیوهایی غیر از اپل در حال تولید بودند.

علاوه بر این، تولید مینی‌سریال «داستان لیزی» (Lisey’s Story) با بازی «جولین مور» و «کلایو اوون» نیز در استودیوی برادران وارنر متوقف شده است. اپل پیش‌تر روند تولید «برنامه‌ی صبحگاهی» (The Morning Show) با نقش‌آفرینی «جنیفر انیستون» و «ریز ویترسپون» را هم لغو کرده بود.

شبکه‌ی کابلی FX نیز قافله عقب نمانده و تولید سریال‌های پربیننده‌اش را متوقف کرده است. فصل سوم سریال پرچمدار «آتلانتا» که هواداران از ماه‌ها قبل برای پخش آن انتظار می‌کشند، به همراه فصل چهارم «فارگو» (Fargo) با بازی «کریس راک» که با همکاری استودیوی ام‌جی‌ام فیلمبرداری می‌شود، فصل چهارم «بارش برف» (Snowfall) و سریال جدید و پساآخرالزمانی «وای: آخرین مرد» (Y: The Last Man) که از کتاب‌های کامیک اقتباس می‌شود به تعویق افتاده است.

فیلمبرداری این چهار سریال دست کم برای دو هفته متوقف می‌شود تا شاید شیوع کروناویروس در آمریکا کاهش پیدا کند.

شبکه‌ی CW هم به تازگی تولید فصل‌های جدید «بت‌وومن» (Batwoman)، «شلدون جوان» (Young Sheldon) و نیز فیلمبرداری اپیزودهای آزمایشی سریال‌های جدیدش را در استودیوهای برادران وارنر به حالت تعلیق درآورده است.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *