فیلمبرداری «جوکر» با بازی «خواکین فینیکس» به پایان رسید

فیلمبرداری یکی از منحصربه‌فردترین فیلم‌های آینده‌ی DC به پایان رسیده است. روزنامه‌ی «دیلی میل»، که از روز اول فیلمبرداری به انتشار تصاویری از صحنه‌های بازی «خواکین فینیکس» و «زیزی بیتس» می‌پرداخت، درگزارش جدید خود اعلام کرده است که فیلمبرداری پروژه‌ی جدید برادران وارنر در نیویورک به پایان رسیده است. پیش از این گزارش شده بود که قرار است فیلمبرداری فیلم که از سپتامبر گذشته آغاز شده بود طی سه ماه انجام شود.

«جوکر» داستانی تلخ از ضدقهرمان نمادین کامیک‌های دی‌سی را روایت می‌کند. در این فیلم که ارتباطی به دنیای سینمایی دی‌سی ندارد، فینیکس در نقش «آرتور فلک»، استند-آپ کمدینی بازی می‌کند که دست روزگار او را به یک جنایت‌کار تبدیل می‌کند. «رابرت دنیرو»، «فرانسیس کانروی»، و «مارک مارون» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

فینیکس تابستان گذشته در مصاحبه‌ای تأکید کرده بود که «جوکر» یک فیلم ابرقهرمانی نیست و اقتباسی منحصربه‌فرد از داستان این شخصیت است.

فیلم «جوکر» با کارگردانی «تاد فیلیپس» (خماری) در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ اکران  می‌شود. فیلم‌های بعدی دنیای دی‌سی شامل «آکوامن» در تاریخ ۲۱ دسامبر، «شزم» (Shazam) در تاریخ ۵ آپریل، «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ و «واندر وومن ۱۹۸۴» در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ می‌شوند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *