فیلمبرداری طولانی‌ترین سکانس نبرد «بازی تاج‌وتخت» پس از 55 شب به پایان رسید

یکی از جذابیت‌های سریال «بازی تاج‌وتخت» صحنه‌های نبرد معروف آن است، اما به نظر می‌رسد که در فصل هشتم و پایانی سریال نبردها وارد سطح بالاتری از هیجان شده باشند. «جاناتان کوئینلن»، دستیار کارگردانی که در تولید ۲۰ اپیزود از سریال مشارکت داشته، به تازگی تصویری از یک تقدیرنامه‌ در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته که تهیه‌کنندگان پس از اتمام ۵۵ شب متوالی فیلمبرداری از یک صحنه نبرد، برای عوامل و بازیگران ارسال کرده‌اند.

در این تقدیرنامه می‌خوانیم: ««تقدیم به اژدهایان شب. برای تحمل ۵۵ شب متوالی. برای تحمل سرما،‌ برف، باران، گِل، فضله گوسفندان شهر توم و بادهای شهر ماگرامورن (ایرلند شمالی). وقتی یکسال بعد مردم در سراسر دنیا این اپیزود را تماشا کنند، نخواهند دانست که شما چه سختی‌هایی متحمل شده‌اید. آن‌ها به خستگی‌های شما و سختی کار در سرمای زیر صفر درجه اهمیتی نخواهند داد. فقط می‌دانند که در حال نظاره اثری هستند که تا کنون نظیر نداشته و این به خاطر وجود شما است.»

فیلمبرداری این صحنه که طولانی‌ترین سکانس جنگی در تمام فصول «بازی تاج‌وتخت» است، دو برابر بیشتر از فیلمبرداری صحنه «نبرد حرامزادگان» در فصل ششم سریال زمان برده، اما در فصل هشتم یک سکانس پرزحمت و تماماً اکشن دیگر هم وجود دارد که هنوز فیلمبرداری نشده است. با دانستن این مسائل است که شاید اندکی از نارضایتی ما به علت تأخیر در پخش فصل آخر سریال که تا سال ۲۰۱۹ پخش نمی‌شود، کاسته شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *