حال تایید شده است که فیلمبرداری سریال Daredevil (بی باک) برای فصل جدید، امسال شروع خواهد شد و احتمالا پخش آن نیز در سال ۲۰۱۸۸ باشد. نتفلیکس به دنیای سینمایی مارول لگد می زند و سریال بی باک، منتقدان و طرفداران خسته از فیلم های اقتباسی ضعیف را با ارائه دادن یک سریال اکشن و پر از دسیسه و کاراکترهای قوی شگفت زده کرد. حتی توانست به خواننده های کتاب های کمیک این کاراکتر که سال ها منتظر دیدن آن در دنیای فیلم و سریال بودند، نسخه ی سریالی ای قوی عرضه کند. با این حال، زمانی که نتفلیکس دستور ساخت فصل دوم سریال را داد، کمی سوپرایز کننده بود.

از آن زمان، مارول رسما به معرفی کاراکترهای سطح خیابانی خود می پردازد و سریال دردویل نیز در فصل دوم درها را به دنیای نینجاها و فلسفه و عرفان باز کرد. شخصیت هایی همچون Elektra (الکترا) و Punisher (مجازاتگر) نیز معرفی شدند که هر دو در آینده ی دنیای مارول به طور برجسته نشان داده خواهند شد. در چند ماه اخیر نیز صحبت های زیادی در مورد سریال The Defenders (مدافعان) بود که تیمی شامل دردویل، آیرون فیست، جسیکا جونز و لوک کیج می باشد. احتمال می رود که داستان سریال مدافعان ادامه ی آخرین ماجراجویی های دردویل را پیگیری کند.

در طی مصاحبه ای با بازیگر دردویل، چارلی کاکس، او در مورد فصل سوم سریال جزییاتی جدید ارائه می کند. او می گوید:

“ما آن را امسال انجام خواهیم داد. ما بر می گردیم و دوباره کار را از سر می گیریم.”

این سخنان به این اشاره می کنند که فصل سوم سریال بی باک احتمالا زمانی در سال ۲۰۱۸ پخش خواهد شد. از آنجا که نتفلیکس تمامی قسمت های یک فصل را یکجا پخش می کند، آنها برنامه ی زمانی منظم ندارند. این بدان معنا است که اگر فصل سوم سریال بی باک در پاییز فیلمبرداری شود و حضور چارلی کاکس را در سریال مدافعان را نیز در نظر بگیرم، پس احتمالا پخش سریال همانند فصل دوم در ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۱۳۹۶) خواهد بود. با توجه به خبرهایی مبنی بر اینکه در حال حاضر فیلمبرداری فصل دوم سریال جسیکا جونز در جریان است، می تواند فرض کرد که به جای فصل سوم سریال بی باک، فصل دوم سریال جسیکا جونز در اسفند ۱۳۹۶ پخش شود. با فرض اینکه فیلمبرداری فصل دوم سریال لوک کیج نیز امسال شروع شود، می تواند حدس زد که فیلمبرداری فصل سوم سریال بی باک زمانی در اواخر تابستان یا در پاییز می باشد.

سریال The Defenders (مدافعان) در ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ (۱۸ آگوست ۲۰۱۷) پخش می شود و سریال Punisher (مجازاتگر) نیز بعد از آن منتشر خواهد شد. تاریخ دقیقی برای فصل های بعدی سریال های لوک کیج، بی باک و جسیکا جونز اعلام نشده است.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *