فیلمبرداری فیلم Doctor Strange 2 امسال آغاز می‌شود

بسیاری از طرفداران، نسبت به آینده و سرنوشت دنیای سینمایی مارول آن هم بعد از اکران فیلم Avengers 4 (انتقام جویان 4)، کنجکاو هستند؛ موضوعی که در حال حاضر کمی مبهم است و معلوم نیست چند ماه دیگر که آخرین اثر این دنیای سینمایی هم به روی پرده می‌رود، چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. بعد از اتفاقات اخیری که بر سر پروژه تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان قسمت سوم) رخ داد و باعث معلق شدن آن شد، تنها اثری که در حال حاضر مراحل تولید خود را در دنیای سینمایی مارول طی می‌کند، فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) است. اما حالا، ما ایده بهتر و جدیدی از اینکه در آینده چه اتفاقی قرار است رخ دهد، به‌دست آورده‌ایم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بندیکت وانگ، بازیگر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بینهایت) در طی صحبت‌های جدید خود اعلام کرد که او در حال ایفای نقش شخصیت وانگ در دنباله‌ی سری فیلم انتقام جویان است. او اعلام کرد که همچنان در این فیلم که هیچ نام رسمی و مشخصی ندارد، حضور دارد و به ایفای نقش پرداخته است. اما مهم‌تر از هر چیز دیگری، این بازیگر عنوان کرد که پایان سال جاری، قرار است به پروژه تولید فیلم Doctor Strange 2 (دکتر استرنج 2) بازگردد. این بازیگر در Fan Expo که در شهر ونکوور برگزار شده بود، حضور داشت و این خبر بسیار مهم را اعلام کرد.

این مورد، اولین باری نیست که ما متوجه می‌شویم که دنباله‌ی فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) مراحل تولید خود را طی می‌کند. در گذشته هم اشاراتی به این موضوع شده است. اولین بار، کارگردان این اثر به نوعی به این موضوع اشاره کرد و تا حدودی به طرفداران اطلاع داد که این اثر در دست تولید قرار دارد. بعد از آن هم، یعنی در اوایل تابستان سال جاری میلادی گزارشی منتشر شد که حاکی از آن بود که بندیکت کامبربچ قرار است یک دستمزد بسیار خوب و هنگفت دریافت کند تا باری دیگر به تیم تولید سری فیلم دکتر استرنج بازگردد و باری دیگر نقش این جادوگر عالی رتبه را ایفا کند.

کوین فایگی، رئیس کمپانی مارول استودیوز اصلا از این موضوع ناراحت نیست که قصد دارد یک دنباله‌ی دیگر هم به آثار دنیای سینمایی خود اضافه کند، اما باید به این موضوع هم توجه داشت که با این حجم از شخصیت‌ها و مجموعه‌های مختلف و زیادی که قرار است در آینده ساخته شود، برنامه‌ریزی این آثار و همچنین قرار دادن آنها در یک جدول مشخص (اکران سه فیلم در سال)، بسیار سخت خواهد بود.

سی. رابرت کرگیل که به نوعی نویسنده فیلمنامه فیلم دکتر استرنج 2 به حساب می‌آید، به‌تازگی اعلام کرده که برنامه‌هایی برای این دنباله‌ی بالقوه دارد. اگرچه حضور این نویسنده در تیم این دنباله هنوز به طور رسمی تایید نشده، اما ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در قسمت دوم فیلم دکتر استرنج، شاهد حضور شخصیت شرور و شیطانی‌ای به نام Nightmare باشیم. هنوز تا به امروز هیچ تاریخ اکران خاصی برای فیلم دکتر استرنج 2 اعلام نشده اما اگر بندیکت وانگ درست بگوید و این حرف واقعا حقیقت داشته باشد، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در آینده‌ای نزدیک، خبرهای جدیدی در رابطه با این موضوع بشنویم.

تانی کال

برگرفته از comicbook

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *