فیلمبرداری «کینگزمن 3» از اوایل سال 2019 آغاز می‌شود

«متیو وان» اخیراً اعلام کرده است که قسمت سوم «کینگزمن» رابطه‌ی «هری هارت» و «اگسی» را به سرانجام می‌رساند اما با این حال می‌خواهد به ماجراجویی‌های دنیای «کینگزمن» ادامه دهد. وان علاوه بر تولید یک سریال ۸ اپیزودی، در نظر دارد داستان فیلم را به گذشته و اوایل قرن بیستم برده و در فیلم «کینگزمن: بازی بزرگ» که فیلمبرداری آن بلافاصله پس از قسمت سوم آغاز می‌شود، این سازمان را در آن زمان به تصویر بکشد. در مورد زمان فیلمبرداری و نحوه‌ی پیوند خوردن دو فیلم بعدی به تازگی اطلاعاتی منتشر شده است.

وان و همکار نویسنده‌اش «جین گلدمن» در ماه‌های گذشته مشغول نگارش فیلمنامه‌ی قسمت سوم فیلم بوده‌اند و به نظر می‌رسد که آن‌ها از این قسمت برای مقدمه‌چینی و معرفی شخصیت‌هایی استفاده کند که قرار است در «بازی بزرگ» حاضر شوند. «کینگزمن ۳» برای فیلمبرداری در ژانویه آینده در بریتانیا برنامه‌ریزی شده و استودیو به دنبال دو بازیگر جدید برای دو نقش کلیدی هستند. یکی از این دو نقش نوجوانی است به نام «کونارد» که فرزند یک دوک بریتانیایی است و به دنبال راهی برای خدمت به کشورش در سال‌های جنگ جهانی اول. استودیو همچنین به دنبال بازیگری دیگری برای بازی در نقش یک شخصیت بزرگسال‌تر است. با وجود اینکه در مورد این نقش اطلاعاتی منتشر نشده، می‌دانیم که «رالف فاینز» در صدر فهرست بازیگران مورد نظر استودیو قرار دارد.

در قسمت دوم فیلم «کینگزمن: حلقه‌ی طلایی» از فلش‌بک‌ برای توسعه‌ی فیلم و توضیح تاریخچه‌ی سازمان استفاده شد و به نظر می‌رسد که با قسمت سوم و چهارم شاهد افشای اطلاعات بیشتری در مورد این سازمان باشیم.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *