فیلمبرداری Avengers 4 به پایان رسید

جو و آنتونی روسو جمعه شب گذشته از پایان فیلمبرداری قسمت چهارم «انتقام‌جویان» (Avengers) خبر دادند. آن‌ها با انتشار تصویری مبهم و اسرارآمیز از شیئی نورانی به رنگ آبی و سفید مثل همیشه علاقه شدید خود نسبت به معماهای حل نشدنی را نشان دادند. بعضی از صحنه‌های مربوط به «کریس اوانز» (کاپیتان آمریکا) و «تام هالند» (مرد-عنکبوتی) در قسمت بعدی «اونجرز» در آتلانتا، و جورجیا مجدداً فیلمبرداری شده و تصاویری که از محل فیلمبرداری تهیه شده توده دودی را نشان می‌دهد که به آسمان می‌رود.

انتظار می‌رود استودیوی مارول به زودی عنوان یا تریلر قسمت چهارم را اعلام کند. «کوین فایگی» مدیر استودیو پیش‌تر در مصاحبه‌هایی گفته بود پس از انتشار تریلر «کاپیتان مارول» که اواسط سپتامبر گذشته رونمایی شد، نوبت به معرفی «اونجرز ۴» خواهد رسید.

به نظر می‌رسد مارول مانند دو قسمت قبلی فیلم «انتقام‌جویان»، «عصر اولتران» و «جنگ بی‌نهایت» تبلیغات قسمت چهارم را از اواخر اکتبر و اوایل نوامبر آغاز کرد. آن‌ها در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۱۴ اولین کلیپ را برای برای «عصر اولتران» و در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۱۷ اولین تیزر «جنگ بی‌نهایت» را منتشر کردند.

«آنتونی روسو» آگوست گذشته گفته بود: «تمام تابستان را صرف تدوین فیلم خواهیم کرد و انتظار داریم در پاییز و زمستان مراحل پس از تولید را سپری کنیم. امیدواریم که تا ماه مارس کار را به سرانجام برسانیم.»

فایگی نیز در مصاحبه با «آپراکس» می‌گوید: «هدف نهایی «جنگ بی‌نهایت» و قسمت بعدی آن این بود که پایانی در کار باشد… هدف این بود که سرانجامی باشد برای بیش از ۱۰ فیلم و ۲۲ سال روایت به گونه‌ای که تاکنون تجربه نشده است. این به هیچ وجه به معنای پایان کار «دنیای سینمایی مارول» نیست. اما به معنای آن است که روایتی که ۱۰ سال قبل آغاز شد به پایان می‌رسد.»

فیلم «اونجرز ۴» ۳ می ۲۰۱۹ در آمریکا اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *