فیلمبرداری Doctor Sleep دنباله‌ی فیلم «درخشش» استنلی کوبریک به پایان رسید

«مایک فلناگان» کارگردان فیلم «فرار از خانه هیل» در فیس‌بوک خود اعلام کرد که مراحل رسمی تولید فیلم «Doctor Sleep» با همکاری کمپانی برادران وارنر به پایان رسیده است. این فیلم که ادامه فیلم «درخشش» به کارگردانی «استنلی کوبریک» است، اقتباسی از رمان «استیون کینگ» به همین نام است. «مایک فلناگان» در ادامه افزود:

این فیلم قرار است یک تجربه محکم، دیوانه کننده و منحصربه‌فرد از کتاب «Doctor Sleep» باشد. من این رمان را در سال 2013 به‌سرعت پس‌ از اینکه منتشر شد خواندم. شخصاً با داستان حماسی و محصورکننده‌ی «دنی تورنس» و «ابرا استون» روحیه می‎گیرم، اما هرگز فکر نمی‎کردم که من آن شخصی باشم که بخواهد آن را بر روی پرده سینما بیاورد. برای من افتخار بزرگی بوده که توانسته‌ام پنج ماه گذشته را با بازیگران و همکاران دیگر این فیلم همراه باشم و با داستان فوق‌العاده‌ی «استیون کینگ» پیش برویم. این فیلم بدون شک یکی از فیلم‎های برجستهی زندگی حرفه‎ای من خواهد شد، بدون شک.

 

پس از فیلم «بازی جرالد» که اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته «استیون کینگ» بود، فیلم «Doctor Sleep» به کارگردانی و نویسندگی «مایک فلناگان»، قرار است دومین فیلم از این کارگردان باشد که از رمان‎های «استیون کینگ» اقتباس‌ شده است. همچنین قرار است فیلم توسط کمپانی برادران وارنر در تاریخ 24 ژانویه 2020 منتشر شود. «ترور میسی» به همراه «جان برگ» از کمپانی «ورتیگو اینترتینمنت» از شرکای تجاری این پروژه‎اند.

«یوان مک‌گرگور» بازیگر فیلم «کریستوفر رابین» در نقش «دنی تورنس» بزرگ‌سال، «ربکا فرگوسن» بازیگر فیلم «مأموریت غیرممکن: فال اوت» در نقش «رز کلاه‌دار»، «زان مک‌کلارنون» بازیگر سریال «وست ورلد» در نقش «کرو ددی»، «کارل لامبلی» بازیگر سریال «سوپرگرل» در نقش «دیک هالورن»، «کایلی کورن» در نقش «ابرا استون»، «بروس گرین وود» بازیگر فیلم «بازی جرالد» در نقش «دکتر جان دالتون» و «الکس اسو» در نقش «وندی تورنس»، «امیلی آلین لیند» و «جیکوب ترمبلی» ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«استیون کینگ» 36 سال پس از انتشار رمان «درخشش»، در رمان «Doctor Sleep» به دوران بزرگ‌سالی «دنی تورنس» می‎پردازد. «دنی» در هتل «اوور لوک» که خالی از سکنه بود، دوران کودکی وحشتناکی را گذرانده است. او چندین دهه است، از اینکه میراث پدرش که همان خشونت و الکل است را از بین ببرد ناامید شده. او درنهایت تصمیم گرفت که به نیو همپشیر برود و در جلسات ترک اعتیاد برای معتادان ناشناس نیز شرکت کند. او در یک خانه سالمندان مشغول به کار می‎شود و از استعدادهای درخشان خود استفاده می‎کند و مرگی آرام را برای بیماران فراهم می‎کند. دستیار او در این کار یک گربه بود. او پس از مدتی نام مستعار «Doctor Sleep» را برای خود انتخاب کرد. «دنی» با «ابرا استون» و استعداد درخشان او ملاقات می‎کند و این درخشان‌ترین درخششی است که تا به آن روز دیده بود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *