فیلمبرداری Flower Moon «مارتین اسکورسیزی» از زمستان آینده آغاز می‌شود

فیلمبرداری وسترن و جنایی «قاتلین ماه گل» قرار بود در ماه مارس آغاز شود، اما پاندمی ویروس کرونا این پروژه را به حالت تعلیق درآورده بود. اما «اوسیج نیوز» به تازگی گزارش داده است که این فیلم فوریه سال ۲۰۲۱ فیلمبرداری خواهد شد. بنابر بر این گزارش، «اوسیج نیشن» آماده می‌شود تا «ماه گل» را طی ۱۶ هفته در اوکلاهوما فیلمبرداری کند.

«جفری استندینگ بیر» رئیس قبیله‌ی اوسیج ۵ آگوست تاریخ شروع فیلبرداری را تأیید کرده است. او می‌گوید: «طبق آخرین اطلاعاتی که دارم آن‌ها فیلمبرداری را منوط به وضعیت ویروس کرونا از فوریه ۲۰۲۱ آغاز می‌کنند. و به مدت حدوداً ۱۶ هفته اینجا خواهند بود. حدود ماه نوامبر یا دسامبر بی‌سروصدا وارد اینجا خواهند شد…»

«چاد رنفرو» و «ادی رونهورس» مقامات رسمی «اوسیح نیشن» ارتباط نزدیکی با اپل و پارامونت خواهند داشت. بودجه‌ی این پروژه ابتدا قرار بود توسط پارامونت تأمین شود، اما وقتی رقم آن از ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت، اپل با اجازه‌ی پارامونت به پروژه ورود کرد و پخش داخلی آن را پذیرفت. پارامونت نیز موظف است فیلم را در سراسر دنیا توزیع کند.

رنفرو و رونهورس در مورد اسکورسیزی و گروه سازندگان «ماه گل» می‌گوید: «آن‌ها در مورد همکاری با اپل و فیلمبرداری در این منطقه هیجان‌زده‌اند. صنعت فیلمسازی اساساً به خاطر کووید-۱۹ به حالت تعلیق درآمده و زمانبندی بزرگ‌ترین ابهام موجود است. از آن‌جا که مهم‌ترین نگرانی برای همه تأمین بهداشت است، وقتی که پروتکل‌ها از سوی صنعت فیلمسازی ارائه شدند و امنیت در این پروژه‌ی مهم تأمین گردید، آن‌ها نزد ما بازمی‌گردند.»

«اوسیج نیوز» گزارش می‌دهد که در فیلم «ماه گل» چندین سرخ‌پوست از جمله هنرمندان، آشپزها، مترجمین و زمین‌داران محلی استخدام خواهند شد. این نشریه می‌نویسد سازندگان برای فیلمبرداری در بناهای تاریخی اوسیج ابراز تمایل کرده‌اند.

«ماه گل» اولین وسترن «مارتین اسکورسیزی» توصیف شده است. این فیلم از کتاب غیرداستانی «دیوید گرن» در مورد قتل‌های قبیله‌ی اوسج در روزهای ابتدایی تأسیس اف‌بی‌آی اقتباس شده و «رابرت دنیرو» و «لئوناردو دی‌کاپریو» در آن ایفای نقش خواهند کرد.

«رودریگو پری‌یتو» فیلمبرداری «ماه گل» به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی «ونتی فر» گفته است که برای تولید این پروژه حساسیت‌های بیشتری در مورد مسائل بهداشتی وجود خواهد داشت چرا که کارگردان از بیماری آسم رنج می‌برد. پری‌یتو در فیلم‌های «سکوت» و «ایرلندی» با اسکورسیزی همکاری کرده است.

«ماه گل» با بودجه‌ی تقریبی ۲۰۰ میلیون دلاری می‌تواند پرخرج‌ترین پروژه‌ی اسکورسیزی تا به امروز و یکی از گران‌قیمت‌ترین درام‌های تاریخ سینما باشد.

تانی کال

30nama

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *