فیلمبرداری Mission: Impossible 7 به علت آتش‌سوزی دوباره متوقف شد

فیلمبرداری قسمت هفتم «مأموریت غیرممکن» با آتش گرفتن موتور سیکلت یک بدلکار متوقف شد. تولید دنباله‌ی جدید این چندگانه‌ی اکشن با بازی «تام کروز» ماه گذشته پس از چند ماه وقفه به علت شیوع ویروس کرونا ادامه پیدا کرده بود.

با این حال، روز پنجشنبه ۱۳ آگست، پروژه بار دیگر با سانحه‌ای که موجب زیانی ۲ میلیون پوندی به صحنه شده متوقف شده است. «سان» گزارش می‌دهد که اشتباه محاسباتی یک بدلکار برای پرش از روی یک رمپ سبب شده موتور سیکلت او آتش بگیرد. منابع «سان» می‌گویند این بدلکار باید بر روی یک منطقه‌ی پیش‌بینی‌شده فرود می‌آمده اما چند متر دورتر از آن دچار سانحه شده.

سان می‌نویسد: «حرارت و اصطکاک تایرها هنگام واژگون شدن موتور سیکلت باعث شده کاردبوردهای تعبیه‌شده دچار حریق شوند. دود این سانحه چنان وضعیت بدی داشته که سازندگان مجبور شده‌اند فرودگاه سلطنتی مجاور را ببندند. خوشبختانه به کسی آسیبی نرسیده اما وضعیت فاجعه‌باری پدید آمده و خسارت‌های مالی بسیاری به بار آورده. تام به شدت‌ آشفته است. هیچ‌کس دوست ندارد پروژه دوباره متوقف شود.»

کروز ۵۸ ساله هنگام وقوع این سانحه برای یک «صحنه‌ی برفی» با یک چتر نجات کار می‌کرده و مشارکتی در برخورد نداشته است. آتش‌نشانی آکسفوردشیر پنجشنبه شب پنج دستگاه اطفاء به محل سانحه اعزام کرده است.

در حال حاضر تهیه‌کنندگان علت وقوع حادثه را بررسی می‌کنند. قسمت هفتم «مأموریت غیرممکن» قرار است نوامبر سال ۲۰۲۱ اکران شود، در حالی که پیش‌تر باید تابستان سال آینده روی پرده می‌رفت. کروز اخیراً در آکسفوردشیر یک «روستای بدون ویروس کرونا» احداث کرده تا فرایند فیلمبرداری سریع‌تر صورت گیرد. کروز ماه گذشته بنا بر رسم همیشگی «ایتان هانت» در حال فرود با چتر نجات از یک هلی‌کوپتر دیده شده بود.

«مأموریت غیرممکن: فال‌اوت» سه سال قبل ۷۹۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *