اگر از طرفدار های کاراکترهای کال دروگو و گوینده هستید، پس باید از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شوید. گزارش شده است که کمپانی پارامونت پیکچرز یک داستان کمدی بدون عنوان را خریداری کرده است که در آن قرار است جیسون موموا (Game of Thrones, Justice League) و ویل فرل (Daddy’s Home, Get Hard) نقش آفرینی کنند.

اگر چه هنوز به طور کامل اطلاعاتی از فیلم منتشر نشده است، مشخص شده که فیلمنامه توسط اندرو موگل و جارد پاول (The Grinder, The D Train, Yes Man) نوشته شده است. داستان این گونه توصیف شده است که برخوردی از دو فیلم Ocean’s Eleven و Galaxy Quest می باشد و فرل به عنوان یک بازیگر تلویزیونی انتخاب و با مردی هم بازی می شود که نقش شخصیت پسر او  (جیسون موموا) را بازی می کند و این مرد در حال تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ می باشد.

نیکولاس استولر (Neighbors, Storks) که همچنین یکی از نویسندگان فیلم Yes Man می باشد، تولید کننده ی این فیلم کمدی بدون عنوان می باشد.

ویل فرل در تابستان امسال و در فیلم کمدی The House بر روی پرده نقره ای دیده خواهد شد و در حال حاضر نیز مشغول فیلمبرداری فیلم Daddy’s Home 2 می باشد. جیسون موموا در ابتدا در فیلم The Bad Batch دیده می شود و سپس در فیلم Justice League نقش آکوامن را ایفا می کند که در نوامبر امسال اکران می شود. در حال حاضر، او در سر صحنه ی فیلم مستقل آکوامن در استرالیا می باشد.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *