فیلم‌برداری فصل دوم سریال Runaways شروع شده است

ظاهرا فیلم‌برداری فصل دوم سریال Runaways استودیو مارول آغاز گردیده است. با اینکه ابتدا گفته شده بود فیلم‌برداری این سریال از ماه آوریل شروع می‌شود، هیچ تاییدی از سوی شبکه Hulu یا تهیه‌کنندگان سریال صورت نگرفت.‌

همه ما یک زمانی فکر می‌کردیم‌ پدر و مادرهایمان شیطان هستند، درسته؟ خب، Runaways این تصور را در قالب تصویر نشان می‌دهد. این سریال درباره گروهی از نوجوانان است که سعی دارند با کمک هم جلوی والدینشان را بگیرند. این سریال که اقتباسی از کمیک Runaways است، توسط جاش شوارتز (Josh Schwartz) و استفانی سواج (Stephanie Savage) به تلویزیون آمد و برایان کا وان (Brian K. Vaughan) و آدرین آلفونا (Adrian Alphona) آن را ساختند. این سریال در سال ۲۰۰۳ روی آنتن رفت اما پخش آن کنسل شد و یک سال بعد، مارول این سریال را ادامه داد. این سریال شبکه Hulu به نمرات مثبتی دست یافته اما عجله‌ای ندارد و بچه‌ها سرانجام‌در قسمت پایانی فصل اول موفق به فرار شدند.

ورجینیا گاردنر (Virginia Gardner) که نقش کارولینا دین را بازی می‌کند، در استوری اینستاگرام‌اش، تصویری از خود و دوستان بازیگرش به اشتراک گذاشته که تکه نان به سمت هم پرتاب می‌کنند. این تصویر نشان می‌دهد آن‌ها در صحنه فیلم‌برداری هستند و چند صندلی در تصویر می‌بینیم که حاکی از آغاز رسمی فیلم‌برداری است. اگرچه فصل دوم سریال در ماه ژوئیه تمدید شد، این اولین سند از تولید سریال است.

سریال شبکه Hulu تاکنون حرکت آرامی داشته اما مکان‌های هیجان‌انگیزی وجود دارند که داستان می‌تواند ما را بدان جا ببرد. چند شخصیت جدید مانند ویکتور مانکا نیز به این فصل اضافه شده‌اند و اگر این سریال بخواهد روند کتاب را ادامه دهد، یک عضو این گروه، یک حمل‌کننده مواد خواهد بود. با اینکه سریال Runaways خود را متفاوت از کمیک دانسته اما از منبع اصلی نیز الهام گرفته است.

شوارتز و سواج خود را برای ساخت سریال درباره نوجوانان با هر نوع بیننده‌ای ثابت کرده‌اند. در کمیک، والدین این بچه‌ها تبهکار بودند اما سریال از این فرضیه کمی فاصله گرفته است. به همین دلیل خیلی طول کشید تا خانه را ترک کنند و برخلاف کمیک، همه چیز سریع اتفاق می‌افتد. احتمالا سریال Runaways خیلی به کتاب وفادار نیست. این کمیک بدون شک یکی از بهترین‌های مارول است. داستان Runaways بسیار هوشمندانه و جالب است‌. هرچند تلویزیون جعبه جادویی است و تغییرات هوشمندانه‌ای ایجاد کرده اما هنوز اساس کمیک دست نخورده باقی مانده است.

اطلاعات کمی پیرامون فصل دوم این سریال منتشر شده اما خوشبختانه خیلی تا پخش آن زمان نمانده است.

تانی کال

برگرفته از ScreenRant

سینماگیمفا

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *