بازیگر شخصیت ریک فلگ (Rick Flag) یعنی «جوئل کینمن» (Joel Kinnaman) در جدیدترین مصاحبه خود گفت که فیلم‌نامه فیلم Suicide Squad 2 در دست نگارش است و عوامل دنیای گسترش یافته دی‌سی (دنیای سینمایی) قصد دارند فیلم‌برداری آن را در سال ۲۰۱۸ آغاز کنند.

اولین فیلم این مجموعه به کارگردانی «دیوید آیر» (David Ayer) آگوست سال گذشته بر روی پرده سینماهای سراسر جهان رفت. با اینکه طرفداران از این فیلم نسبتا راضی بودند، بازخورد منتقدان شدیدا منفی و جنجالی بود. این فیلم همچنین اولین حضور رسمی شخصیت‌های هارلی کویین (با بازی مارگو رابی) و ددشات (با بازی ویل اسمیت) را به تصویر کشید. با اینکه فیلم در نگاه منتقدان بسیار ضعیف بود، فروش خیلی خوبی داشت و به طور کلی ۷۴۵ میلیون دلار در گیشه‌ها فروخت. مشخصاً با توجه به چنین فروشی، جای تعجبی ندارد اگر عوامل و استودیو به سرعت به فکر ساخت دنباله‌ آن بیفتند.

کینمن در مصاحبه خود با THR گفت:

تا آنجایی که من می‌دانم آن‌ها در حال نوشتن فیلمنامه هستند و فکر می‌کنم برنامه این باشد که فیلم‌برداری در ۲۰۱۸ انجام شود. اما ممکن است برنامه عوض شود. البته من مسلماً در آن خواهم بود.

تنها چیزی که در مورد این دنباله می‌دانیم این است که آیر دیگر کارگردان آن نخواهد بود. او هم‌اکنون برروی Gotham City Sirens از مجموعه دی‌سی کار می‌کند. این بازیگر در ادامه در مورد کارگردان و نظر خود درباره او گفت:

در نهایت، من دوست دارم که آیر کارگردان باشد. اما اگر او هم نخواست آن را انجام دهد، امیدوارم کارگردانی به شخصی برسد که کارش با شخصیت‌پردازی خوب باشد و بتواند این شخصیت‌ها را در شرایط معمولی‌تر قرار دهد. خیلی جالب می‌شود که تعامل این کارکترهای دیوانه را با انسان‌های معمولی نیز ببینیم!

چندماه قبل مل گیبسون – کارگردان و بازیگر شناخته شده سینما که آخرین فیلم او یعنی Hacksaw Ridge توجه زیادی را به خود جلب کرد – در مصاحبه‌ای گفت که در حال مذاکره با دی‌سی برای کارگردانی دنباله Suicide Squad است اما از آن موقع چیزی تایید نشده است. گای ریچی هم اشتیاق خود را برای کارگردانی این قسمت نشان داده است؛ اما باید توجه داشت که همین الان هم برنامه کاری‌اش با بازسازی موزیکال فیلم Aladdin پر است.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *