برادران روسو (Russo) تایید کردند فیلم‌برداری فیلم بدون عنوان Avengers 4 (انتقام جویان ۴) اکنون در حال اجراست. کارگردانان جو (Joe) و آنتونی روسو (Anthony Russo) تصویر برداری‌های پیچیده‌ی Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) را در ماه جولای انجام دادند و همچنین یک پیش نمایش آنلاین از فیلم را در نمایشگاه D23 و کامیک-کان سن دیگو در سال جاری به نمایش گذاشتند. پس از مدت کوتاهی بین این دو غول دنیای سینماتیک مارول، برادران روسو اکنون به Avengers 4 برگشته‌اند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

از آنجا که احتمال دارد همه‌ی بازیگران کلیدی دنیای سینماتیک مارول از Infinity War زنده بیرون بیایند، بازیگران رسمی برای Avengers 4 همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند، که این درواقع برای پنهان ماندن داستان فیلم است (همانطور که عنوان احتمالا اسپویلری Avengers 4 همچنان آشکار نشده است). تایید شده است که هم جاش برلین (Josh Berlin) و هم جرمی رنر (Jeremy Renner) برای بازی در نقش‌‌های تانوس (Thanos) و کلینت بارتون (Clint Barton) یا همان Hawkeye در چهارمین فیلم Avengers باز خواهند گشت؛ اما اسامی دیگر بازیگران و جزئیات داستان فیلم همچنان مشخص نیست.

در واقع، Avengers 4 راه خود را برای توسعه‌ ادامه می‌دهد. برادران روسو در فیس‌بوک خود عکسی را منتشر کردند که تایید می‌کند دوربین‌ها اکنون در حال فیلم‌برداری چهارمین فیلم از بزرگترین ابر قهرمانان زمین هستند. این فیلم همچنین پایان فاز سوم از دنیای سینماتیک مارول است.

در Avengers 4 نقطه‌ی پایانی را برای هر کدام از شخصیت‌های دنیای سینماتیک مارول مشاهده می‌کنید که این فرانچایز را به یک عصر جدید که فاز چهارم است می‌برد. پیتر پارکر (Peter Parker) با بازی تام هالند (Tom Holland) یکی از جدیدترین ابر قهرمانانی است که به دنیای سینماتیک مارول پیوسته است و داستان او به طور خاص ادامه خواهد یافت و با یک نبرد بزرگ با تانوس به پایان می‌رسد. فیلم انفرادی بعدی Spider-Man (مرد عنکبوتی) بعد از Avengers 4، مرحله‌ای را برای معرفی دور بعدی شخصیت‌های معرفی نشده‌ی دنیای سینماتیک مارول ایجاد می‌کند.

هنگامی که عنوان فیلم Avengers 4 معرفی شود، ما دید بهتری نسبت به اتفاقاتی که در فیلم خواهد افتاد، پیدا می‌کنیم. برادران روسو اظهار کرده‌اند فیلم‌های پرشور دهه‌ی ۱۹۹۰، بر روی داستان فیلم Infinity War و چگونگی گردهم آوری شخصیت‌های زمینی و کامیک-بوکی دنیای سینماتیک مارول تاثیر داشته‌اند. در حال حاضر Avengers 4 شروع به کار کرده است و خبری هم از شروع فاز چهارم در دنیای سینماتیک مارول نیست.

توسط مهدی شفیعی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *