فیلم‌های آدام سندلر بیش از نیم میلیارد ساعت در شبکه‌ی نتفلیکس مشاهده شده‌اند. فیلم‌هایی که آدام سندلر در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است ممکن است با نقدهای خوبی از سوی منتقدین همراه نباشند، ولی بدون شک از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. نتفلیکس در بخشی از گزارش مالی این هفته‌ی خود اعلام کرد که کاربران این شبکه از زمان اکران فیلم مضحک ۶ (Ridicules 6) در سال ۲۰۱۵، بیش از نیم میلیارد ساعت را به مشاهده‌ی فیلم‌های آدام سندلر گذرانده‌اند.

فیلم صحنه‌سازی دوباره (Do-Over) محصول ۲۰۱۶، دنباله‌ی فیلم مضحک ۶ (Ridicules 6) محسوب می‌شود و این در حالی است که طی هفته‌ی گذشته با پخش فیلم سندی وکسلر (Sandy Wexler) از شبکه نتفلیکس، آدام سندلر و این شبکه‌ سومین همکاری مشترک خود را رقم زدند. دقیقاً مشخص نیست که آیا آمارِ بیش از نیم میلیارد ساعت مشاهده تنها مختص به فیلم‌های انحصاری نتفلیکس است یا فیلم‌های غیرانحصاری موجود روی این شبکه همچون آقای دیدز (Mr. Deeds) و عشق کورکورانه (Punch-Drunk Love) را نیز شامل می‌شود.

از آنجا که قرارداد اولیه‌ی آدام سندلر با نتفلیکس جهت ساخت چهار فیلم بوده است، باید منتظر یک فیلم دیگر نیز پس از سندی وکسلر (Sandy Wexler) باشیم. در ماه مارس نتفلیکس اعلام کرد برای ساخت چهار فیلم دیگر هم با آدام سندلر به توافق رسیده است که مجموع فیلم‌های انحصاری وی را روی این شبکه به عدد هشت می‌رساند. حق پخش تمامی این فیلم‌ها منحصر به شبکه‌ی نتفلیکس است.

Sandy Wexler

پیش از این نیز از محبوبیت فیلم‌های آدام سندلر روی نتفلیکس خبر داشتیم؛ به عنوان مثال فیلم مضحک ۶ (Ridicules 6) بیش‌ترین تعداد مشاهده را در ۳۰ روز ابتدایی نمایش خود روی این شبکه داشته است (به نقل از IGN).

مدیر محتوایی شبکه نتفلیکس، تد ساراندوس، هنگام اعلام قرارداد ساخت چهار فیلم جدید دیگر با آدام سندلر اظهار کرد:

آدام سندلر یکی از کمدین‌های برجسته‌ی دنیای سینما است و فیلم‌های وی با همکاری این شرکت به موفقیت‌های زیادی در سرتاسر جهان دست پیدا کرده‌اند. ما از گسترش و نیز تمدید همکاری بین این شبکه و تمامی گروه آدام سندلر در شرکت هپی مدیسون (Happy Madison) –شرکت فیلمسازی که توسط آدام سندلر تأسیس شده است– بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستیم و اُمیدواریم بتوانیم همچنان مردم را بخندانیم.

zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *