فیلم بعدی زک اسنایدر The Fountainhead نام دارد

زک اسنایدر فاش کرد که پروژه بعدی وی The Fountainhead (ﺳﺮﭼﺸﻤﻪ) نام دارد، یک فیلم اقتباسی بر پایه رمانی به همین نام نوشته ﺁﯾﻦ ﺭﺍﻧﺪ. بعد از شکل دادن به ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺗﻮﺳﻌﻪﯾﺎﻓﺘﻪ ﺩﯼﺳﯽ (DCEU) طی چند سال گذشته، زک اسنایدر اکنون قصد دارد از این فرانچایز کمیک بوکی فاصله بگیرد، البته اتفاق خوبی به نظر می رسد؛ آخرین فیلم این کارگردان در ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺗﻮﺳﻌﻪﯾﺎﻓﺘﻪ ﺩﯼﺳﯽ، Justice League (لیگ عدالت) بود که در میانه های تولید آن را رها کرد و در نهایت جاس ویدون (ﺍﻧﺘﻘﺎﻡﺟﻮﯾﺎﻥ) فیلم را به پایان رساند، نتیجه آن هم فیلمی شد که سزاوار شکست بود.

فیلم سینمایی Justice League در گیشه بین المللی ۶۵۷ میلیون دلار فروخت و عملا یک شکست تجاری و هنری بزرگ برای DC Films بود. طرفداران از این فیلم راضی نبودند و از وارنر بروس خواستند تا نسخه زک اسنایدر لیگ عدالت را روی پرده ببرد. در سال ۲۰۱۶ این کارگردان فاش کرد که به دنبال Justice League سراغ فیلم سینمایی The Last Photograph خواهد رفت، اما حالا اینطور به نظر می رسد که سراغ یک پروژه متفاوت رفته است.

این فیلمساز مشهور، در اظهارات تازه خودش فاش کرد که پروژه بعدی وی یک فیلم اقتباسی از رمان The Fountainhead خواهد بود. این کتاب در سال ۱۹۴۳ منتشر شد و روایتگر داستان یک معمار جوان به نام هوارد روآک است که بناهای نوین گرا طراحی می کند و از توافق با یک شرکت ساختمانی که نسبت به نوآوری بی میل هستند، امتناع می کند. این کتاب در ابتدا موفق نبود، اما مخاطبان زیادی پیدا کرد و راند را بعنوان یک نویسنده قدرتمند و بحث برانگیز نشان داد. کتاب ﺳﺮﭼﺸﻤﻪ ﺩﺭ ﺷﮑﻞ ﻇﺎﻫﺮﯼﺍﺵ، ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻣﻌﻤﺎﺭ ﺟﻮﺍﻥ ﻭ ﺑﺮﺟﺴﺘﻪﺍﯼ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺠﺎﻡ ﺧﺪﺷﻪﻧﺎﭘﺬﯾﺮ ﺷﺨﺼﯿﺖﺍﺵ، ﻣﺒﺎﺭﺯﻩﺍﯼ ﺳﺨﺖ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻣﻌﯿﺎﺭﻫﺎﯼ ﻣﺘﺪﺍﻭﻝ ﻭ ﻣﻌﻤﻮﻝ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﺷﮑﻞ ﻣﯽﺑﺨﺸﺪ.

کتاب The Fountainhead نخستین بار در سال ۱۹۴۹ تبدیل به فیلم شد، فیلمی با نقش آفرینی ﮔﺮﯼ ﮐﻮﭘﺮ و ﭘﺎﺗﺮﯾﺸﯿﺎ ﻧﯿﻞ، به کارگردانی زنده یاد ﮐﯿﻨﮓ ﻭﯾﺪﻭﺭ، اما با وجود اینکه خود راند از این فیلم استقبال کرد، عنوان پرفروشی نبود. حال زک اسنایدر هم قرار است کاوشی درون این داستان داشته باشد، و شاید فیلم موفقی از آب درآید. هنوز هیج اطلاعاتی از بازیگران، تاریخ شروع تولید و یا اکران این فیلم نداریم و باید منتظر انتظار اطلاعات بیشتر باشیم.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *