فیلم بعدی «رایان جانسون» اثری معمایی به نام Knives Out با بازی «دنیل کریگ» خواهد بود

«دنیل کریگ» بازیگر فیلم‎های «اسکای‌فال» و «لوگان خوش‌شانس» قرار است به عنوان کارآگاه قتل‎های پر رمز‎ و راز امروزی ایفای نقش کند. «ریان جانسون» کارگردان فیلم «جنگ ستارگان آخرین جدای»، وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. این هفته ایالات متحده و تعدادی از توزیع کنندگان خارجی، این پروژه را در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو معرفی خواهند کرد. «ریان جانسون» پیش از اینکه قسمت اول سه گانه جنگ ستارگان را برای «لوکاس فیلم» بسازد، بر فیلم «Knives Out» نظارت خواهد داشت.

فیلم «Knives Out» در سبک رمان‎های پلیسی کلاسیک اما با راز‎و‎رمزهای قتل‎های امروزی توصیف شده است. ظاهرا خریداران اصلی، این فیلمنامه را شب گذشته دریافت کرده‎اند، احتمال مزایده نیز وجود دارد. جانسون و «رم برگمن» به عنوان دستیار تهیه کنند، در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم تورنتو خریداران را ملاقات خواهند کرد.

این موضوع نشان می‎دهد که «دنیل کریگ» متعهد می‎شود که از ماه نوامبر کار خود را آغاز کند. «ریان جانسون» نیز که پیش از این فیلمنامه را نوشته است، باید در کنار «برگمن» مراحل تولید را آغاز ‎کند، و پیش از آغاز کار کارگردانی سه گانه جنگ ستارگان ساخت فیلم «Knives Out» را پیش ببرد. پس از اینکه «دنی بویل» به طور ناگهانی پروژه «Bond 25» را ترک کرد، «جانسون» و «برگمن» سریعاً «دنیل کریگ» را برای این فیلم استخدام کردند، پیش از اینکه به مجموعه فیلم‎های باند بازگردد.

«جانسون» می‎گوید:

من همیشه یکی از طرفداران او هستم و همیشه میخواستم که با او کار کنم. همان طور که روی فیلمنامه کار می‎کردم، سعی می‎کردم این کار را دست انجام بدهم (یعنی حضور او را در این نقش تجسم می‎کردم). من و «رم» همیشه می‎خواستیم بدانیم که چه‎کسی می‎تواند در نقش کاراگاه این فیلم باشد. و به طور اتفاقی شنیدیم که ممکن است روزنه‎هایی از امید برای حضور «دنیل» وجود داشته باشد، و اینطور هم شد. او یک بازیگر با توانایی‌های فوق العاده‎ای است. ما نیز به دنبال پیدا کردن کارآگاهی مدرن هستیم، و با «دنیل» برای خلق یک پوآروی جدید همکاری می‌کنیم.

در طول تابستان «جانسون» نسخه‎ای مدرن از «locked-room» نوشت، که جنبه از داستان‎های کارآگاهی است که در آن یک جرم (تقریبا همیشه قتل) در شرایطی انجام می شود که تحت آن ظاهرا غیرممکن است. «جانسون» اظهار داشت که او سالها طرفدار « آگاتا کریستی» بوده و بیش از یک دهه است که رمز و راز قتل خود را طراحی کرده است. شواهدی از عشق او به این ژانر توییتی است که در سال 2016 منتشر کرد. در این توییت او به همراه ادگار رایت کارگردان فیلم «Baby Driver» است، و قرار است نمایشی با عنوان «The Mousetrap» که اجرای یک قتل راز آلود است و توسط کریستی نوشته شده است را ببینند.

«جانسون» و «برگمن» به کمک کمپانی‎های «FilmNation» و «CAA Media Finance» در حال تاسیس یک سرکت جدید هستند، که هنوز نامی برای آن تایین نکرده‎اند. «گلن بسنر» مدیر عامل کمپانی «FilmNation» اخیراً در فیلم‎های «آجر»، «برادران بلوم» و «لوپر» نیز با آن‎ها همکاری کرده.

«رم برگمن» گفت:

«گلن بسنر» وظیفه فروش همه فیلم‎های «ریان» را به جز جنگ ستارگان داشته. ما با فیلم «لوپر» به جشنواره کن رفتیم و فروش خوب این فیلم را نیز دیدیم. هرچند الان زمانی متفاوت در زمینه کسب و کار است، اما ما همچنان از اینکه آن‎ها به عنوان سرمایه داران و تولید کنندگان وارد این پروژه می‎شوند هیجان زده می‎شویم. اولویت ما این است که بهترین توزیع کننده در هر زمینه را پیدا کنیم، و با خریداران زمان بگذرانیم، تا متوجه شویم چه چیزی برای این فیلم بهتر است.

کمپانی «CAA Media Finance» پخش توزیع فیلم در آمریکای شمالی را بر عهده دارد، در حالی که کمپانی «FilmNation» مدریت حقوق بین المللی این پروژه را بر عهده دارد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *