فیلم بعدی «کریستفر نولان» تابستان 2020 اکران می‌شود

فیلم بدون عنوان «کریستفر نولان» از طرف استودیوی برادران وارنر برای اکران در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۰ در نظر گرفته شد. این فیلم در سالن‌های آیمکس به نمایش درمی‌آید. اطلاعاتی دیگری از فیلم در دسترس نیست، اما این مسئله برای کارگردان «دانکرک» (Dunkirk) تازگی ندارد.

نولان اغلب فیلم‌هایش را در سومین آخر هفته‌ی ماه جولای عرضه می‌کند. او پیش از این دو فیلم ۱ میلیاردی «بتمن»، یعنی «شوالیه‌ی تاریکی»، «شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزد»، و فیلم ۸۲۸ میلیون دلاری «تلقین» در سراسر دنیا را در چنین تاریخی روی پرده برده بود، اما از طرف دیگر فیلم «دانکرک» که در سراسر جهان به فروش ۵۲۷ میلیون دلاری رسید را نیز در همین تاریخ اکران کرده بود.

نولان با «دانکرک» در هشت شاخه نامزد اسکار شد و سه جایزه را تصاحب کرد. نامزدی‌های نولان شامل بهترین فیلم، بهترین کارگردانی برای «دانکرک»، بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال برای «تلقین» و بهترین فیلمنامه‌ی اریجینال برای «ممنتو» می‌شود.

نولان در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه با هالیوود ریپورتر در مورد فیلمسازی گفته بود: «اینکه به فیلمسازان زمان زیادی برای فیلمسازی داده نمی‌شود یک مزیت است. فکر می‌کنم [برای سه‌گانه‌ی بتمن] آخرین باری بود که کسی می‌توانست به استودیو بگوید، «می‌خواهم فیلم دیگری بسازم، اما برایش چهار سال زمان نیاز دارم.» اکنون برای ساختن فیلم فشار زیادی از طرف استودیو اعمال می‌شود تا فیلم به طبق برنامه اکران شود، اما از نظر هنری این یک مزیت بزرگ به شمار می‌آید.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *