فیلم جدید «زاویه دولان»، «The Death and Life of John F. Donovan» در فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو 2018 به روی پرده می‌رود

فیلم «The Death and Life of John F. Donovan» به کارگردانی «زاویه دولان» نسخه‌ی انگلیسی زبان فیلم کانادایی «Mommy» است. این فیلم که تولید آن از ماه دسامبر سال 2014 شروع شده بود در طی این سال‌ها دستخوش تغییرات بسیاری شد. فیلم «Mommy» درباره مادری است که به تازگی همسرش را از دست داده و شرایط سختی را برای بزرگ کردن پسر نوجوانش می‌کند با توجه به اینکه این پسر غیر قابل پیش بینی و در بعضی موارد بسیار پرخاشگر است. از جمله تغییراتی که در «The Death and Life of John F. Donovan» اعمال شد، حذف «جسیکا چستین» از لیست بازیگران سریال بود. «دولان» با انتشار بیانیه‌ای در این رابطه سعی در توضیح این تصمیم داشت:

حرف من درباره این تصمیم این است که شخصیت «جسیکا چستین» بعد از بررسی‌های فراوان از فیلم حذف شد. گرفتن این تصمیم برای ما بسیار سخت بود. من برای «جسیکا» احترام و ارزش بسیاری قائلم، تصمیم حذف او از فیلم به دلیل ناهماهنگی شخصیت او با مسیر روایتی فیلم بود و هیچ ارتباطی با نحوه و عدم توانایی در بازی نداشت زیرا «جسیکا» بازیگر بسیار خوبی است. «جسیکا» در نقش شخصیت شرور داستان بود که به صورتی موازی با داستان اصلی و رابطه عمیق مادر و پسری حرکت می‌کرد و ما احساس کردیم که این داستان توجه را از مسیر اصلی داستان و رابطه این دو کم می‌کند و در نهایت تصمیم گرفتیم این بخش از فیلمنامه را به طور کامل حذف کنیم.

حال بعد از انتظارات فراوان بالاخره فیلم در فستیوال بین‌المللی فیلم  تورنتو 2018 به نمایش در خواهد آمد. بازیگرانی مانند «کیت هرینگتون»، «ناتالی پورتمن»، «کتی بیتس»، «تندی نیوتون»، «جیکوب ترمبلای» و «بن اشنتزر» در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. فستیوال بین‌المللی فیلم  تورنتو از 6 تا 16 ماه سپتامبر برگزار خواهد شد. فیلم «The Death and Life of John F. Donovan» داستان بازیگر جوانی، «جیکوب ترمبلای» را از طریق نامه‌هایی که او با بازیگری آمریکایی با بازی «کیت هرینگتون» رد و بدل کرده بود دنبال می‌کند. در فیلم شخصیت «هرینگتون» که 10 سال پیش از این واقعه فوت کرده و «ترمبلای» به بررسی تاثیرات عمیق این نامه‌ها بر زندگی‌اش می‌پردازد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *